0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Календарне планування виробництва продукції підприємства (ID:584956)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 51
Рік виконання: 2021
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП………………………………………………………………………. 3 Розділ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ КАЛЕНДАРНОГО ПЛАНУВАННЯ ВИРОБНИЦТВА ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВАХ………………. 5 1.1. Суть і зміст планування при управлінні виробництвом………….. 5 1.2. Підходи до календарного планування на підприємствах…………… 15 1.3. Календарний план як головний чинник успіху при постановці короткострокових цілей…………………………………………………….. 23 Висновки до розділу 1……………………………………………………… 33 Розділ 2. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА……………………………………… 34 2.1. Задача 1. Прийняття виробничих рішень……………………………. 34 2.2. Задача 2. Розміщення потужностей і обладнання…………………… 37 2.3. Задача 3 . Сітьове моделювання в операційному менеджменті……. 40 2.4. Задача 4. Складання виробничих планів…………………………….. 42 2.5. Задача 5. Прийняття рішень на основі метода гілок і меж…………. 43 Висновки до розділу 2……………………………………………………… 46 ВИСНОВКИ…………………………………………………………………. 47 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………………. 49 ДОДАТКИ…………………………………………………………………… 51
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
В умовах ринкової економіки прийняття будь-яких управлінських рішень виходить з прагнення отримати не випадковий, а необхідний підприємству результат. Його досягненню передує ряд цілеспрямованих дій, покликаних забезпечити одержання необхідного результату, який би найбільшою мірою враховував інтереси й можливості підприємства в економічних умовах, що складаються. З цієї точки зору планова діяльність як система економічних заходів може бути визначена як уміння передбачати мету і результати діяльності підприємства та які ресурси потрібні для досягнення цих результатів. При цьому планування тісно переплітається із прогнозуванням, що передує плануванню. Прогнозування – це система кількісних і якісних передпланових досліджень, спрямованих на з'ясування можливого стану і результатів діяльності підприємства в майбутньому. На основі прогнозів визначається можливість досягнення встановлених цілей. Досягти мети можна різними шляхами. В умовах швидко мінливої економічної ситуації необхідно обов'язково мати зворотний зв'язок між процесами реалізації і розробки планів. Це буде забезпечувати відповідність основних завдань планів реаліям.