0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Менеджмент (ID:598379)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 2
Рік виконання: 2021
Вартість: 40
Купити цю роботу
Зміст
АТ «Норд», відомий вітчизняний виробник побутової техніки, планує вийти на ринок однієї з країн Далекого Сходу. Національне виробництво побутових холодильників у цій країні забезпечує попит лише на 20-25%, тому інтерес з боку експортерів – виробників цієї продукції досить великий. Основним конкурентом на даному етапі є холодильники фірми «Лехел», яка вже захопила 20% досліджуваного ринку. АТ «Норд» розглядає можливість виходу на ринок даної країни з холодильниками марок «Фріз» та «Сиріус». Параметри якості холодильників наведено у табл.1, а їхні вартісні характеристики у табл.2. Таблиця 1 – Основні параметри якості холодильників підприємств «Норд» та «Лехел» № п/п Параметр Розмірність параметру Марка холодильника Коефіцієнт вагомості параметра «Норд» «Лехел» «Фріз» «Сіріус» 1 Надійність Тис.год 130 100 130 30 2 Температура низькотемпературного режиму С0 -15 -12 -12 19 3 Ємність Дм3 50 40 60 20 4 Дизайн, за 10-бал.шк. бал 6 4 5 15 5 Об’єм л 280 250 240 16 Таблиця 2 – Вартісні характеристики холодильників «Норд» та «Лехел» № п/п Вартісні характеристики Марка холодильника «Фріз» «Сіріус» «Лехел» 1 Ціна, ум.од. 1700 1400 1700 2 Сумарні витрати споживачів за весь термін експлуатації, ум.од. 4500 6600 5000 Визначте інтегральні показники конкурентоспроможності двох марок холодильників підприємства «Норд» стосовно холодильника фірми «Лехел», прийміть рішення про доцільність виходу на досліджуваний ринок. Відповідь обґрунтуйте.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
АТ «Норд», відомий вітчизняний виробник побутової техніки, планує вийти на ринок однієї з країн Далекого Сходу. Національне виробництво побутових холодильників у цій країні забезпечує попит лише на 20-25%, тому інтерес з боку експортерів – виробників цієї продукції досить великий. Основним конкурентом на даному етапі є холодильники фірми «Лехел», яка вже захопила 20% досліджуваного ринку. АТ «Норд» розглядає можливість виходу на ринок даної країни з холодильниками марок «Фріз» та «Сиріус». Параметри якості холодильників наведено у табл.1, а їхні вартісні характеристики у табл.2. Таблиця 1 – Основні параметри якості холодильників підприємств «Норд» та «Лехел» № п/п Параметр Розмірність параметру Марка холодильника Коефіцієнт вагомості параметра «Норд» «Лехел» «Фріз» «Сіріус» 1 Надійність Тис.год 130 100 130 30 2 Температура низькотемпературного режиму С0 -15 -12 -12 19 3 Ємність Дм3 50 40 60 20 4 Дизайн, за 10-бал.шк. бал 6 4 5 15 5 Об’єм л 280 250 240 16 Таблиця 2 – Вартісні характеристики холодильників «Норд» та «Лехел» № п/п Вартісні характеристики Марка холодильника «Фріз» «Сіріус» «Лехел» 1 Ціна, ум.од. 1700 1400 1700 2 Сумарні витрати споживачів за весь термін експлуатації, ум.од. 4500 6600 5000 Визначте інтегральні показники конкурентоспроможності двох марок холодильників підприємства «Норд» стосовно холодильника фірми «Лехел», прийміть рішення про доцільність виходу на досліджуваний ринок. Відповідь обґрунтуйте.
Інші роботи з даної категорії: