0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 08:30 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Використання інтернет-технологій у соціальному менеджменті (ID:600692)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 37
Рік виконання: 2022
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЙ В СОЦІАЛЬНОМУ МЕНЕДЖМЕНТІ 6 1.1.Сутність та особливості поняття інтернет-технологій 6 1.2 Зміст соціального менеджменту підприємства 8 1.3. Класифікація соціального менеджменту та їх особливості 11 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ СИСТЕМИ СОЦІАЛЬНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ НА ПІДПРИЄМСТВІ 13 2.1. Загальна організаційно-економічна характеристика діяльності 13 2.2. Соціальний менеджмент в підприємстві 17 2.3. Оцінка ефективності застосування інтернет-технологій в соціальному менеджменті 20 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЙ В СОЦІАЛЬНОМУ МЕНЕДЖМЕНТІ 23 3.1. Інтернет-технології, як складова інноваційного менеджменту 23 3.2. Методи оцінки економічної ефективності нової техніки та технології 27 3.3. Техніко-економічне обґрунтування доцільності застосування інтернет-технологій в соціальному менеджменті підприємства 30 ВИСНОВКИ 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 35
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Керівник, який планує або початківець впроваджувати інформаційні технології в свій бізнес, як правило, сповнений ілюзій. Для цього є кілька підстав: модна тема, велика кількість інформації про можливості ІТ і фірмах, які здають унікальні інформаційні системи "під ключ" за смішні гроші, впевненість у своїх силах і бажання зробити "все шляхом", хороша команда виконавців. Однак при зіткненні з дійсністю оптимізм зменшується - інформаційні "кінці" не зв'язуються, час йде, фірми-інтегратори зникають, не виконавши та частини робіт, витрати ростуть, система стрімко ускладнюється, співробітники відкрито чи приховано починають саботувати нововведення, конфіденційна інформація втрачається або потрапляє не до тих до кого потрібно. Величина розчарування в таких випадках прямо пропорційна величині стартових ілюзій або перевищує їх. Актуальність. Головна мета керівника, менеджера - докласти максимум зусиль для того, щоб модель діяльності, яку він будує з метою вдосконалення свого бізнесу, наповнилася б з допомогою інформаційних технологій реальним сучасним змістом!