0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

1. Поведінковий підхід до менеджменту 2. Модель процесу мотивації (ID:61104)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 30
Рік виконання: 2009
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
1. Поведінковий підхід до менеджменту 2. Модель процесу мотивації Завдання 3. Задача Протягом багатьох років проводилися дослідження з теорії потреб, присвячені порівнянню критеріїв оцінки питомої ваги тих чи інших потреб у свідомості людей різних країн та регіонів світу. Вони дали деякі цікаві результати, про що свідчить таблиця 1. Таблиця 1 Ступені задоволення потреб керівниками різних країн (5 – найменше задоволення, 1 – найбільше задоволення) Потреба Ступінь задоволення США та Великобританія Латинська Європа* Північна Європа** Нації, що розвиваються*** Японія Самореалізація 5 5 5 5 5 3 Автономія 4 4 4 4 4 2 Повага 3 3 1 1 1 4 Товариськість 2 2 3 2 3 5 Безпека 1 1 2 3 2 1 * Латинська Європа: Іспанія, Італія, Франція, Бельгія. ** Північна Європа: Швеція, Норвегія, Данія, Німеччина. *** Нації, що розвиваються: Чилі, Аргентина, Індія. Таблиця показує, які потреби задоволені найбільше, а які найменше. Потреба поваги задоволена найбільше керівниками Латинської та Північної Європи і країн, що розвиваються. Цілком може бути, що фахова категорія керівника в різних країнах має неоднаковий рівень престижу і соціального статусу. Ступені США і Великобританії відповідають тим, що були передбачені моделлю Маслоу. Треба зазначити, що ці теорії цілком можуть мати певну культурну упередженість і виявитися непридатними для іншої країни. Інша модель виявиться, якщо ми поглянемо на результати обстеження керівників різних країн з приводу того, які потреби, на їхній погляд, є найбільш важливими (табл. 2). Таблиця 2 Ступені важливості потреби для керівників різних країн (5 – найменш важлива, 1 – найбільш важилва) Потреба США Італія Німеччина Швеція Іспанія Індія Самореалізація 1 1 1 1 1 2 Автономія 2 3 3 2 3 3 Повага 5 2 4 5 5 4 Товариськість 3 4 5 4 4 5 Безпека 4 5 2 3 2 1 * Латинська Європа: Іспанія, Італія, Франція, Бельгія. ** Північна Європа: Швеція, Норвегія, Данія, Німеччина. *** Нації, що розвиваються: Чилі, Аргентина, Індія. Проаналізуйте таблиці. Зробіть висновки. Список використаної літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову