0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Людський фактор в управлінні сучасним готелем (ID:626218)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 48
Рік виконання: 2022
Вартість: 800
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1. МІСЦЕ ТА РОЛЬ УПРАВЛІННЯ ЛЮДСЬКИМ ФАКТОРОМ У СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ 5 1.1 Визначення людського фактора 5 1.2 Сутність управління людським фактором 7 1.3 Сучасні моделі управління людським фактором 10 1.4 Основні тенденції у розвитку управління людським фактором 18 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ТА ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЛЮДСЬКИМ ФАКТОРОМ ГОТЕЛЮ «РУСЬ» 24 2.1 Характеристика готелю «Русь» 24 2.2 Аналіз персоналу підприємства 28 2.3 Аналіз системи управління людським фактором 31 РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЛЮДСЬКИМ ФАКТОРОМ 35 3.1 Напрями вдосконалення системи управління людським фактором 35 ВИСНОВОК 42 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 45
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
У міру зростання мобільності технологій та капіталу конкурентоспроможність повністю залежить від якості людських ресурсів, продуктивності та гнучкості, як кажуть сучасні компанії. Головні експерти на Заході прямо вказали, що в міру того, як розвинуті країни вступають у постіндустріальну епоху, людський капітал ставатиме дедалі важливішим. Це по суті є відображенням нової ролі та статусу людей у виробництві сучасного капіталізму. Свідомі керівники провідних компаній опиняться в «глухому куті», і кризовий стан управління «людськими ресурсами» пов'язаний з тим фактом, що у поєднанні із загальним конфліктним характером організацій праці переважають у контексті промислового розвитку. Рубіж століть виявився надзвичайно важким для України, що здійснює найскладніший перехід від однієї суспільної формації до іншої. Країна, незважаючи на величезні людські та природні ресурси, переживає безпрецедентну системну кризу, в тому числі і в управлінні. Причини цього феномена стали предметом обговорення як вітчизняних, а й зарубіжних учених. Проте, корінна причина глибокої системної кризи, паралізувавши майже всю українську економіку, лежить на поверхні - ми не вміємо і не знаємо, як раціонально організувати трудову діяльність і, як наслідок звідси, - повне забуття ролі людини в організації та управлінні процесами відтворення. Тоді як світовий досвід показує, що інвестиції у нове устаткування не призводять до підвищення продуктивність праці, якщо не враховується «людський фактор», тобто. якщо одночасно не здійснюються великі вкладення капіталу підготовку персоналу, створення резерву кадрів, у впровадження нових принципів організації праці. Основою будь-якої організації є людський фактор, що часто міститься в базових знаннях з управління бізнесом, що виражається у здатності організовувати свою власну роботу та командну діяльність. Центральна постать - менеджер, який може бачити перспективи бізнесу, який може швидко побачити реальну ситуацію, знаходить ідеальне рішення для досягнення своєї мети. У зв'язку з цим у менеджера мають бути певні якості та навички. В даний час існує розрив між економічними реформами та існуючими засобами надання робочої сили, що належить державі. Нестача компетентних менеджерів ринку праці стримує розвиток економічної системи країни та її вихід із кризи. Зміни в економіці, що відбулися останніми роками, зажадали від керівників можливості розпізнавати перспективи і робити більш здоровий вибір. Разом з тим рівень роботи з персоналом на сьогоднішній день не відповідає задачам кардинальної перебудови управління економікою, запровадження в життя активної соціальної і кадрової політики. В практиці кадрових служб слабо застосовуються наукові методи оцінки, розстановки і підготовки кадрів з використанням результатів соціологічних і психологічних досліджень. Недостатній рівень організаційно-правової і соціально-психологічної культури працівників з кадрів, значна частина яких не має відповідної освіти, довготривалий час не підвищує свою кваліфікацію. Знання та вміння в сфері роботи з персоналом, як правило, відсутні і в більшості підприємців і керівників, що призводить до зниження ефективності управління в цілому. В той же час володіння основами кадрової роботи, її основними принципами і методами вкрай важливе для організаторів виробництва. Сучасні вимоги до роботи з персоналом обумовлюють підвищення ролі кадрових служб та організації їх роботи на відповідному рівні, якого потребують сьогоденні умови розвитку економіки України. Проте на сьогоднішній день багато підприємств не мають спеціально підготовлених спеціалістів у галузі менеджменту персоналу, які не знають, що управління персоналом передбачає системний підхід, який відображає взаємозв’язок між окремими аспектами управління персоналом і полягає в розробці відповідного механізму управління, що забезпечує комплексне планування, організацію і стимулювання системи робіт з персоналом в організації. Отже зрозуміло, що обрана нами тема для дослідження «Людський фактор в управлінні сучасним готелем» безперечно є дуже актуальною та важливою в сучасній системі управління персоналом. Мета курсової роботи – виявити вплив людського фактора в управлінні сучасним готелем. Основні завдання цієї мети: - визначити суть людського фактора; - вивчити роль людського фактора в управлінні; - вивчити сучасні моделі управління людським фактором; - розглянути основні тенденції у розвитку управління людським фактором; - охарактеризувати готель «Русь»; - проаналізувати персонал підприємства та систему управління людським фактором; - запропонувати напрями вдосконалення системи управління людським фактором. Предмет дослідження – людський чинник. Об'єкт дослідження – система управління людським чинником. База дослідження – готель «Русь». Методи дослідження: наукової абстракції, аналізу та синтезу, системний підхід, логічний для обґрунтування теоретичних і практичних рекомендацій щодо удосконалення системи управління розвиток персоналу; Практичне значення отриманих результатів, викладених у роботі, полягають в обґрунтуванні пропозицій щодо удосконалення системи управління розвитком персоналу готелю «Русь». Визначено економічний ефект від реалізації запропонованих заходів.
Інші роботи з даної категорії: