0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Есе Межі між брендом і репутацією (ID:698117)

Тип роботи: інше
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 7
Рік виконання: 2022
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
Без плану, з літературой
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
У сучасній світовій економіці ставлення до особи, організації, території стає важливою умовою стабільної позиції організації на ринку та одним з основних факторів розвитку територій. У цих умовах одним із головних способів привертання уваги споживача до об’єкта є створення позитивної репутації та розвиток його бренда. Однак одночасно з поняттям “репутація” часто вживається в тому самому розумінні поняття, як “бренд”, відповідно актуалізується необхідність чіткого розмежування цих понять. Бренд — невідчутна сукупність властивостей продукту: його імені, упаковки, ціни, історії, репутації та способу рекламування. Бренд визначається також як цінності і філософія торгової марки, які існують в споживача, його суть не зводиться до картинки чи зображення . Бренд виконує такі функції: – економічну; – інформаційну; – захисну (захист від недобросовісної конкуренції). Репутація особи (організації, території) — це думка та уявлення громадськості про людину. Проте, якщо бренд — це образ, що можна створити за допомогою слів та ідей, то репутація створюється конкретними діями та вчинками.