0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНО-КУЛЬТУРНОЮ СФЕРОЮ (ДУХОВНИМ ВИРОБНИЦТВОМ) (ID:727731)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 19
Рік виконання: 2022
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП…………………………………………………………………………….3 1. Зміст процесу стратегічного управління……………………………………...5 2. Особливості стратегічного управління в соціальній сфері………………….9 3. Духовне виробництво як об'єкт стратегічного управління………………...13 4. Програмування індивідуальної і суспільної свідомості як метод і технологія стратегічного управління…………………………………………..16 ВИСНОВКИ……………………………………………………………………...18 Список використаної літератури………………………………………………..19
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Перспективи кожної конкретної організації, в місію якої входить, так чи інакше, підтримання, збереження і розвиток культурного рівня людей, що проживають на даній території, залежать від того, наскільки потрібною буде ця організація в найближчому і більш віддаленому майбутньому і в даних економічних, політичних, соціальних, технологічних і територіальних умовах. Іншими словами, організація культури повинна побачити своє місце, або, кажучи мовою маркетингу, свою нішу у всьому цьому просторовому, часовому і людському контексті. 1. Зміст процесу стратегічного управління. Стратегічне управління спрямоване на те, щоб швидко і гнучко, реагуючи на ситуацію в зовнішньому середовищі, забезпечити виживання і процвітання своєї організації на тривалу перспективу. Сучасне стратегічне управління в першу чергу прагне працювати на клієнта, усвідомлює взаємозалежність із зовнішнім світом. 2. Особливості стратегічного управління в соціальній сфері. Соціально-культурна сфера є важливою складовою національної економіки, яка забезпечує розвиток держави, покликана створити передумови для формування виходу країни на траєкторію сталого розвитку. Поточні зміни в суспільному житті України спричинили структурні перетворення в попиті на культурні послуги, працю й продукцію. 3. Духовне виробництво як об'єкт стратегічного управління. Духовне виробництво як об’єкт стратегічного управління на сьогоднішній день є актуальною проблемою в стратегічному менеджменті. Духовне виробництво — це одна із сторін виробництва людських сил. Духовне виробництво здійснюється в нерозривному взаємозв'язку з іншими видами суспільного виробництва. Як надзвичайно важлива складова суспільного виробництва духовне виробництво – це формування духовних потреб людей, насамперед виробництво суспільної свідомості.
Інші роботи з даної категорії: