0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Реферат Стратегія блакитного океану (ID:739949)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 14
Рік виконання: 2023
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
Вступ 1. Стратегія втілення концепції блакитного океану 2. Проблеми втілення стратегії блакитного океану та історичні приклади втілення Висновки Список використаних джерел 
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Сьогодні кожен підприємець і маркетолог знають, що продаж послуг або продуктів неможливий без просування. Деякі експерти радять вивчати конкурентів і повторювати їх дії, інші переконані в тому, що бізнес розвивається тільки тоді, коли задовольняються потреби цільової групи. Уявіть собі ситуацію, коли у вашій ніші немає конкуренції і ви повністю задовольняєте потреби не тільки своєї цільової групи, але і звертаєтеся до тих людей, які ще не є вашим клієнтами. Ймовірно, ви скажете, що це неможливо. Авторами Стратегії Блакитного Океану (англ. Blue Ocean Strategy) є Кім Чан і Рене Моборн, а їх книга, вперше видана в 2005 році, стала бестселером і must read кожного маркетолога, директора або менеджера, про що неодноразово писало видавництво «Манн, Іванов і Фербер » Досліджуючи більше 30 галузей, автори стратегії Блакитного Океану, зосередилися над виявленням загальних факторів, які дають фірмам можливість уникнути жорсткої конкуренції, в тому числі і цінової, і знайти не зачеплені області, де немає конкурентів і існує потенціал для зростання. Чан Кім і Рене Моборн назвали ніші з високою концентрацією конкуренції червоними океанами, а незаймані області - блакитними океанами.
Інші роботи з даної категорії: