0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 08:30 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Комунікації в менеджменті (ID:77309)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 28
Рік виконання: 2013
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ Вступ Розділ 1.Теоретичні основи комунікацій в менеджменті 1.1.Місце і роль комунікацій в менеджменті 1.2.Видова класифікація комунікацій Розділ 2. Аналіз здійснення механізму комунікацій на підприємстві 2.1.Принципи побудови комунікацій 2.2. Формування та здійснення системи комунікацій на прикладі ІБК «Стрекол» Розділ 3.Удосконалення комунікацій у менеджменті 3.1. Фактори, що впливають на ефективність комунікативних процесів 3.2. Напрями налагодження комунікацій у менеджменті Висновки Список використаних джерел Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову