Рекламна діяльність підприємства (ID:826658)
Зміст
ВСТУП
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
1.1. Сутність реклами та рекламної діяльності підприємства
1.2. Основні етапи розробки рекламної кампанії
1.3. Ефективність рекламної діяльності та рекламної кампанії підприємства
Висновки до розділу 1
РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «ГЛОБИНСЬКИЙ М'ЯСОКОМБІНАТ»
2.1. Загальна характеристика підприємства
2.2. Аналіз господарської діяльності
2.3. Аналіз рекламної діяльності ТОВ «Глобинський м'ясокомбінат»
Висновки до розділу 2
РОЗДІЛ 3 ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «ГЛОБИНСЬКИЙ М'ЯСОКОМБІНАТ»
3.1. Планування рекламної кампанії підприємства
3.2. Розробка рекламної кампанії ТОВ «Глобинський м'ясокомбінат»
Висновки до розділу 3
РОЗДІЛ 4 ОХОРОНА ПРАЦІ
ВИСНОВКИ
СПИСОК ЛІТЕРАТУРНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Зразок роботи
Актуальність теми Реклама сприяє розвитку масового ринку збуту товарів і послуг, і, в кінцевому результаті, інвестиції в рекламну діяльність починають забезпечувати продаж на підприємстві.
На сучасному етапі рекламна діяльність відіграє досить важливу роль у збереженні та зміцненні позицій підприємства на ринку. При правильній організації реклама є досить ефективною і сприяє швидкій безперебійній реалізації продукції. Але для того, щоб реклама працювала, потрібно розробити ефективну рекламну кампанію, яка допоможе підприємству сформувати позитивний імідж, справлятися з проблемами збуту, успішно конкурувати з іншими підприємствами.
Правильно спланована рекламна діяльність дозволяє мінімізувати ризики, пов'язані з непорозумінням споживача, і підвищити ефективність реклами, тобто розробка рекламної кампанії допомагає фірмі успішно справлятися з проблемами збуту і дозволяє більш успішно конкурувати з іншими підприємствами. Ретельно розроблена рекламна кампанія сприяє швидкій та безперебійній реалізації виробленої продукції.
З цих позицій роль проведення рекламних кампаній постійно зростає. Підприємства самостійно формують свій прибуток, знаходяться на повній самоокупності. Тому для того щоб завоювати і утримати свою частку ринку, а надалі постійно її розширювати, необхідно в певні періоди проводити рекламні кампанії.
Таким чином, ефективне використання рекламної діяльності дозволяє вирішувати стратегічні і тактичні завдання підприємства, пов'язані з її місією на ринку.
Крім того, в процесі виконання дипломної роботи були розроблені рекомендації, які дозволяють істотно підвищити ефективність рекламної діяльності підприємства в сучасних умовах господарювання.
Мета та завдання роботи є узагальнення теоретичних основ і розробка практичних рекомендацій щодо удосконалення рекламної діяльності ТОВ «Глобинський м'ясокомбінат».
Для досягнення поставленої мети необхідно вирішити наступні завдання:
- розглянути теоретичні основи рекламної діяльності підприємства;
- охарактеризувати основні етапи розробки рекламної кампанії;
- дослідити господарську діяльність ТОВ «Глобинський м'ясокомбінат»;
- проаналізувати рекламну діяльність ТОВ «Глобинський м'ясокомбінат»;
- спланувати розробку рекламної кампанії;
- розробити рекламну кампанію для підприємства;
- дослідити стан охорони праці на ТОВ «Глобинський м'ясокомбінат»
Об’єктом дослідження дипломної роботи виступає рекламна діяльність ТОВ « Глобинський м'ясокомбінат».
Предметом дослідження є теоретичні та практичні засади організації рекламної діяльності ТОВ « Глобинський м'ясокомбінат».
Методи дослідження Теоретичною основою дослідження є наукові праці вітчизняних і зарубіжних спеціалістів у галузі розробки рекламної кампанії, а також законодавчі і нормативні акти України з цих питань. Для досягнення поставленої у роботі мети було використано наступні методи дослідження: системний підхід - для визначення складових рекламної діяльності підприємств і обґрунтування їх зв‘язку; аналізу і синтезу – для деталізації об’єкту дослідження внаслідок розподілу його на окремі складові; спостереження; розрахунок витрат на рекламну діяльність – для конкретизації суми фінансових показників рекламної діяльності підприємства.
Практична значущість Пропозиції та рекомендації, запропоновані в дипломній роботі, дозволяють у процесі удосконалення рекламної діяльності досягти головної мети: якісної, ефективної та найменш фінансово витратної рекламної кампанії на підприємстві – максимізації прибутку та збільшення продаж продукції на ТОВ «Глобинський м'ясокомбінат» за рахунок ретельно розробленої сучасної рекламної кампанії. Практичне значення мають наступні розробки: аналіз господарської діяльності підприємства; аналіз економічних показників ТОВ «Глобинський м'ясокомбінат», аналіз рекламної діяльності.
Обсяг та структура роботи Дипломна робота складається зі вступу, чотирьох розділів, висновків, списку використаних джерел із 35 найменувань та додатків. Основний зміст дипломної роботи викладено на 89 сторінках комп’ютерного тексту. Робота містить 13 таблиць, 17 рисунків, 2 додатки.
Інші роботи з даної категорії: