0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Прогнозування попиту товарів на підприємстві (ID:834747)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 45
Рік виконання: 2023
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЕКОНОМІЧНОГО ПРОГНОЗУВАННЯ 1.1 Сутність, цілі та методи прогнозування попиту 1.2 Характеристика основних форм прогнозування РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ОСНОВНИХ МЕТОДІВ ЕКОНОМІЧНОГО ПРОГНОЗУВАННЯ 2.1 Порівняльний аналіз методів прогнозування 2.2 Особливості прогнозування попиту на ринку продуктового рітейлу 2.3 Виявлення товарів із високою еластичністю попиту РОЗДІЛ 3. ОЦІНКА РЕНТАБЕЛЬНОСТІ МОДЕЛІ ПРОГНОЗУВАННЯ ПРОДАЖІВ 3.1 Розробка математичної моделі прогнозування попиту товарів з високою еластичністю 3.2 Оцінка ефективності моделі прогнозування ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
УНІКАЛЬНІСТЬ 75% ВСТУП Актуальність дослідження. У зв'язку з розвитком ринкових умов підприємницька діяльність в нашій країні повинна здійснюватися в умовах зростаючої невизначеності і коливань економічного середовища. Оскільки досягнення очікуваного кінцевого результату є неясним, зростає невизначеність і ризик, тобто ризик невдач і непередбачених втрат. Особливо це стосується ранніх етапів розвитку підприємництва. Така ситуація є дещо незвичною для керівника будь-якої компанії чи просто громадянина, якому доводиться пройти тернистий шлях до того, як стати справжнім підприємцем. Здійснення підприємницької діяльності в аби-якій формі пов'язане з ризиком, який називають економічним або підприємницьким. Прогнозування майбутніх значень різних процесів є одним з основних завдань фінансового планування в компанії, що займається виробництвом, маркетингом, управлінням і оптимізацією різних видів продукції або послуг. обсяги. Компанії навчилися збирати та накопичувати значні обсяги цифрових даних, за допомогою яких отримують корисні знання та інформацію, що сприяє прийняттю управлінських рішень, а розробка апаратного та програмного забезпечення організовує все більш потужні обчислювальні платформи, на яких можуть бути реалізовані складні прогнозні алгоритми. Крім того, сучасні підходи до економічного і технічного управління висувають все більш жорсткі вимоги до точності прогнозу. Актуальність прогнозування на сьогоднішній день не викликає сумнівів, оскільки в період політичної, соціально-економічної нестабільності у багатьох підприємств, які не встигли відреагувати на зміни зовнішнього середовища, відбувається спад за всіма економічними показниками. Ефективність діяльності підприємств у сучасних умовах більшою мірою залежить від того, наскільки достовірно будуть передбачені ближні та дальні перспективи розвитку. Сутність економічного та фінансового прогнозування досліджувало багато вчених, зокрема прогнозування фінансового стану підприємства розглядається у роботах вітчизняного автора І. Балабанова. Питанням прогнозування приділяють увагу такі вчені, як В. Геєць, В. Касьяненко, Б. Кваснюк, І. Крючкова, І. Лук’яненко, І. Луніна, М. Пашута, Е. Альтман, І. Бланк, О. Клементьєва, Г. Савицька, Л. Старченко. Використання м тематичних методів прогнозування для вирішення різних проблем на макро- та мікрорівнях розглядається у працях А. Єріної [2, С. 170]. Ключові положення прогнозування досліджують в економічній сфері такі нау ков ці: С. Мочерний [3], А. Стельмащук [4], О. Древаль [5], Б. Грабо вецький [6]. Кожен з них подає категорії прогнозування з огляду на економічну сутність об’єктів процесів прогностики, залишаючи при цьому деталізацію прогнозування з практичної точки зору в більшості випадків. Зокрема, проблема прогнозування актуальна для компаній, які так чи інакше пов'язані з продажем, постачанням і виробництвом продуктів харчування, з точки зору цінової еластичності попиту. Останнім часом значну частку роздрібних продажів становлять акційні товари, тобто товари зі знижкою або інші рекламні заходи. У результаті виникає ситуація, коли величина ціни або надлишок клієнта є ключовим фактором, що впливає на обсяг попиту. Таким чином, метою курсової роботи є обґрунтування необхідності прогнозування на підприємствах шляхом побудови прогнозу обсягів продажу та грошових потоків на прикладі умовно взятого підприємства. Для досягнення поставленої мети слід виконати наступні завдання: - розкрити характеристики форм прогнозування попиту на ринку роздрібної торгівлі; - визначити товари з високою еластичністю попиту; - розробити модель прогнозування попиту; - впровадити модель прогнозування попиту на продукцію з урахуванням цінової еластичності в процесі управління запасами групи компанії; - оцінити ефективність впровадження моделі.
Інші роботи з даної категорії: