0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Удосконалення управління товарним асортиментом бізнес-організації (дипломна бакалаврська, унікальність 85%) (ID:834860)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 54
Рік виконання: 2023
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ ТОВАРНИМ АСОРТИМЕНТОМ БІЗНЕС-ОРГАНІЗАЦІЇ 6 1.1. Сутність товарного асортименту 6 1.2. Характеристика елементів системи управління товарним асортиментом бізнес-організації 14 РОЗДІЛ 2. АНАЛІТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ ТА НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ТОВАРНОГО АСОРТИМЕНТУ ТОВ «ЕПІЦЕНТР» 20 2.1. Діагностика системи управління товарним асортиментом ТОВ «Епіцентр» 20 2.2. Розроблення заходів з удосконалення управління товарним асортиментом ТОВ «Епіцентр» 35 2.3. Прогноз ефективності та ризиків реалізації запропонованих заходів 43 ВИСНОВКИ 46 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 49
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність дослідження. У сучасних умовах найактуальнішим завданням для торгових підприємств є формування асортименту. Вибір найбільш товарних позицій, що залучають споживача, дозволяють підприємству стійко функціонувати в ринкових умовах, що динамічно розвивається. Але формування асортименту відбувається на етапі розвитку підприємства. Відповідність умовам господарювання передбачає необхідність безперервного аналізу та дослідження асортименту та на їх основі розробку та впровадження заходів щодо його вдосконалення. Сутність формування асортименту полягає в тому, щоб торгове підприємство своєчасно пропонувало певну сукупність товарів, які б, відповідаючи загалом профілю його діяльності, найповніше задовольняли вимогам певних категорій покупців. Робота з формування товарного асортименту проводиться з урахуванням обліку особливостей психології сприйняття, фінансової привабливості та ринкових перспектив асортиментних позицій Оптимально підібраний асортиментний портфель підприємства прямо впливає на збутову діяльність, що дозволяє керувати часткою чистою прибутку у виручці підприємства. При незбалансованій структурі асортименту відбувається зниження рівня прибутку, втрата конкурентних позицій на перспективних споживчих та товарних ринках та, як наслідок цього, спостерігається зниження економічної стійкості підприємства. Актуальність обраної теми безсумнівна, оскільки будь-якому торговому підприємству, щоб розвиватися і процвітати, необхідно правильно проаналізувати пропонований споживачам асортимент продукції та прийняти рішення або про продовження продажу товару, або про зняття його з реалізації та виключення з номенклатури. Аналіз останніх джерел. До вивчення асортименту залучалися як вітчизняні, так і зарубіжні вчені. Фундаментальні праці написані такими зарубіжними дослідниками: Ф. Котлером, який систематизував знання про маркетинг в одній фундаментальній праці «Основи маркетингу», а з точки зору товарного асортименту дослідив управління підприємством асортименту та впливу асортименту на конкурентоспроможність організації, Т. Левітт, який вивчав життєвий цикл продукції та розвиток споживачів та їх потреб, П. Друкер написав працю «Ефективне управління підприємством», в якому розглянув управління товарним асортиментом та можливі варіанти його розвитку. Великий внесок у розвиток управління асортиментом і дослідження вніс Б. Хендерсон, який заснував Бостонську консалтингову групу, результатом якої стало створення одного з найвідоміших інструментів аналізу асортименту – матриці BCG, С. Дібб і Л. Сімкін досліджували методи аналізу товарного асортименту. Дослідження проводили також вітчизняні вчені: О.М. Сумець проводив дослідження в напрямку товарно-інноваційної політики, Л.В. Балабанова, яка досліджувала маркетинг і товарний асортимент господарської організації та ін. Об'єкт дослідження - система збуту бізнес-організації Предмет дослідження - теоретико-методичні та прикладні аспекти управління товарним асортиментом бізнес-організації Мета кваліфікаційної бакалаврської роботи - опрацювання теоретичних аспектів управління товарним асортиментом бізнес-організації та розробка пропозиції щодо його удосконалення Завдання кваліфікаційної бакалаврської роботи: – визначити сутність товарного асортименту – дослідити характеристику елементів системи управління товарним асортиментом бізнес-організації – провести діагностику системи управління товарним асортиментом ТОВ «Епіцентр» – розробити заходи з удосконалення управління товарним асортиментом ТОВ «Епіцентр» – дати прогноз ефективності та ризиків реалізації запропонованих заходів Методи дослідження. Методичною основою дослідження є системний аналіз (аналіз ефективності функціонування підприємства), застосування абсолютних та відносних величин, аналіз та синтез (при виробленні шляхів удосконалення асортиментної політики підприємства), метод попарних порівнянь, економіко-статистичний, розрахунково-конструктивний, монографічний, графічні прийоми (при ілюстрації аналітичної інформації). Практична значимість. Застосовність отриманих результатів полягає в тому, що розроблені принципи, методи, і моделі можуть бути безпосередньо використані при плануванні, організації та реалізації рішень в області маркетингової діяльності підприємств суспільного харчування не залежно від їх масштабу, спеціалізації і форм власності.
Інші роботи з даної категорії: