Зразок роботи
ВСТУП
Наявність конкурентної переваги може створити більшу цінність для компанії та її акціонерів через певні сильні сторони, які вона має порівняно з конкурентами. Стабільна конкурентна перевага може допомогти компаніям продовжувати залишатися лідерами ринку у своїх галузях. У будь-якому бізнесі конкурентна перевага може призвести до кращої норми прибутку та контролю ринку.
Дослідженням конкурентної переваги присвячені роботи вітчизняних та зарубіжних науковців: Іванов І. Ф., Бородіна О.М., Бубенко П. Т., Долинська, Кузнєцов Е. А., Петкова Л. О., Покатаєва О. В., Попович В. В., Решетило В. П., Савенко І. І., Ткач Т. В., Братущак., Бекетова О.М., Тарлопов І. О., Федоренко І. А., та інші науковці. Carlton Hoyt, Annette B. Haag на основі вчень Abrams, R. M., Bangs, D. H., Lasher, W, William H. Baker, H.Lon Addams, Brian Davis, Ю. С. Шемшученко, Carlton Hoyt, Агафонова тощо.
Актуальність теми. Аналіз практичного використання і теоретичного обґрунтування досліджень на конкурентних переваг свідчить про постійно зростаючу кількість наукових праць і публікацій присвячених цьому питанню, як в Україні так й за кордоном. Незважаючи на наявність вагомої наукової бази, через постійні зміни в економіці дослідження конкурентних переваг залишається актуальним завданням і потребує вирішення науковцями.
Практична значимість цього дослідження пов’язана з впровадженням отриманих результатів на підприємстві ТОВ «СІКА УКРАЇНА» з метою отримання прибутку. Невирішені питання, що є складовою проблеми – це отримання достовірної інформації для дослідження.
Метoю даної роботи є дослідження та впровадження розвитку конкурентних переваг підприємства ТОВ «СІКА УКРАЇНА»в умовах воєнного стану
Завдання роботи:
1. Дослідити сутність і види конкурентних переваг підприємства
2. Дослідити методи оцінки конкурентних переваг підприємства
3. Проаналізувати ТОВ «СІКА УКРАЇНА» (загальна характеристика та аналіз фінансово-економічної діяльності підприємства)
4. Проаналізувати конкурентне середовища підприємства
5. Оцінити конкурентні переваги підприємства в умовах воєнного стану
6. Обґрунтувати напрями розвитку конкурентних переваг підприємства
7. Оцінити ефективність заходів щодо розвитку конкурентних переваг підприємства в умовах воєнного стану
Об'єкт - процес дослідження та впровадження розвитку конкурентних переваг підприємства ТОВ «СІКА УКРАЇНА»в умовах воєнного стану.
Предмет - теоретичні положення та науково-методичні підходи, а також прикладні аспекти щодо комплексу заходів з дослідження конкурентних переваг підприємства під час війни.
Методологія. При написанні даної роботи було використано графічний метод (для наочного представлення результатів дослідження), табличний метод узагальнення та систематизація, метод порівняння (для співставлення результатів дослідження), а також інші методи загальнонаукового характеру.
Науково практична новизна Не зважаючи на недостатнью кількість літератури по обраній темі дослідження розроблено авторські пропозиції щодо удосконалення конкурентних переваг.
Інструментарій дослідження: знаходження нових управлінських рішень за рахунок досліджень використаних у роботі для отримання прибутку.
Інформаційна база дослідження: законодавчі та нормативно-правові акти України, форми бухгалтерських і фінансових звітів підприємства, матеріали досліджень вітчизняних і зарубіжних вчених, опубліковані у періодичних виданнях та розміщені у мережі Інтернет.
Опис структури роботи. Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, переліку використаних джерел.