Зразок роботи
ВСТУП
Під час сьогоднішніх умов в Україні підприємства ведуть боротьбу за кожного споживача. Умова ринкової економіки повинна вимагати нової умови для того, щоб отримати успіх.
Один з найбільш важливих аспектів відносно загального прийняття і оцінки підприємства являється її імідж (образ). Не зважаючи, на бажання самого підприємства, так і фахівця зі зв’язку з громадськістю імідж являється об’єктивним фактором що повинен відіграти велику роль для того щоб оцінити конкурентоспроможність підприємства і якщо не приділити достатню увагу по її формуванню і підтримці то це може істотно звузити можливість вітчизняного товаровиробника. Імідж це уявне представлення відносно підприємства що повинно цілеспрямовано сформуватися в масовій свідомості завдяки пабліситі реклами або пропаганди. Я хотів би відмітити що фахівці, в тому числі в нашій країні, що в останні часи активно «накинулися» на проблему науки і мистецтва паблік рілейшнз, стає все більш популярною думка, що якщо створити імідж (іміджмейкерство) – це один з найбільш важливих завдань для діяльності підприємства.
Сильний імідж підприємства і його товару може сказати відносно унікальної ділової здібності (спеціальна навичка, уміння), що може дозволити збільшити запропоновану споживачу цінність товару і послуги.
Під час сучасних умов, успіх підприємства повинен залежати від різних факторів, сюди слід відмітити існуючий і / або сформований імідж підприємства. Втім, сформувати позитивний імідж і здобути високу репутацію підприємства являється досить довготривалим і складним процесом, що являється одним з основних складових, який забезпечує конкурентоспроможність. Тому сформувати імідж підприємства – це одне з найбільш актуальних завдань по сучасному управлінню підприємством.
Практика відмічує, що підприємство, яке сформувало для себе тільки мету в фінансах, не може досягти позитивного результату, якого досягне підприємство, що має більш ширший діапазон ціннісної установки. Більш ширший діапазон цінності визначається як ідеологія підприємства, її корпоративний імідж.
Не зважаючи на бажання самого підприємства імідж являється об’єктивним чинником, що повинен відіграти велику роль в тому, як його сприйме клієнт. Імідж являється потужним інструментом, якщо керівник його опанує, то підприємство може мати «неймовірну висоту». Крім того, якщо сформувати імідж, то підприємство може мати чинник конкурентної переваги. Імідж може виступити як інструмент по досягненню стратегічної мети підприємства, яка зачіпає основну сторону його діяльності і орієнтована на те, щоб здобути перспективу.
Таким чином, сформувати імідж це одна з головних складових в економічній безпеці підприємства, що обумовила вибір і актуальність вказаної теми.
Об’єкт роботи – це процес по управлінню іміджем підприємства і його вдосконалення.
Предмет дипломної роботи – це теоретична і практична засада по вдосконаленню системи управління іміджем підприємства.
База дослідження – виробниче підприємство АТ «Київмедпрепарат».
Методи дослідження. Під час виконання дипломної роботи застосовувалися сукупні і специфічні наукові методи.
В другому розділі, для того, щоб провести аналітику була використана статистична звітність, внутрішня, зокрема бухгалтерська звітність досліджуваного підприємства за 2020-2022 роки.
Для того, щоб вибрати обґрунтування по напряму розвитку підприємства були використаний SWOT – aналіз, завдяки якому була оцінена слабкість і перспектива іміджу підприємства.
Методи дослідження. Під час написання даної дипломної роботи, мною були використані методи: фінансовий і економічний аналіз, статистичний метод порівняння, схематичній і графічний метод. Для того, щоб обробити статистичну інформацію, створити таблиці, графіки і діаграми була використана програма Microsoft Excel.
Інформаційна база дослідження це наукові праці вітчизняних і іноземних науковців, які займалися дослідження питання по управлінню іміджем підприємства, бухгалтерська звітність досліджуваного підприємства за період з 2020 – 2022 рік.
Практичне значення отриманого результату обумовлюється тим, що результат дослідження, яке отримано в дипломній роботі може бути використано АТ «Київмедпрепарат» для того, щоб удосконалити систему по управлінню іміджем.
Таким чином, дипломна робота, яка була написана мною, дала змогу зробити певний висновок:
Під час збільшення конкуренції, яка діє на ринку товару і послуги вона зумовила потребу в тому, щоб сформувати імідж на кожному підприємстві. Якщо створити вірний імідж, то це може допомогти покупцю сприйняти діяльність підприємства, або товар, що виробляє підприємство може мати якусь якість, яка відрізняє її від аналогічного продукту. Позитивний імідж, являється тим шляхом, що здійснює прокладання дороги для того, щоб отримати позитивну репутацію в більш широкій і істотній області, така як якість продукції. Будь – яке підприємство має здійснити визначення своєї аудиторії, можна приступити до того, щоб сформувати свій імідж. Врахувавши інтерес даної аудиторії, потрібно врахувати економічну, демографічну, естетичну, психологічну і іншу характеристику.
В більш ширшому розумінні імідж являється сукупність природної і спеціально сконструйованої властивості об’єкта, що може наділити останнього додатовою цінністю і дати можливість продукувати те враження відносно об’єкту, ставлення до нього і його оцінка, що має бути потрібна його творцеві.
Імідж – це комплексне поняття, що має складатися з декількох показників, які умовно діляти на дві групи: основна і супутня. Основні показник мають пов’язуватися з головною діяльністю підприємства і по своєму змісту повинні здійснювати трансляцію інформації, що повинна відобразити образ підприємства. Супутня це результат того, що кожна інформація відносно підприємства може викликати в суспільстві (суспільна свідомість) оцінку, емоцію, яка має різну інтенсивність, яка може або бути прийнята або відхилена. Супутня складова не буде вважатися другорядною або менш значущою, вона має ґрунтуватися на особистому, суб’єктивному прийнятті іміджу підприємства.
3.Головна мета по створенню ефективного іміджу на підприємств це вплив на думку і оцінку людини – клієнта, споживача, покупця, а також конкурента і партнера. Саме по ступеню і характеру функцій, які вони виконують імідж оціюється як ефективний або неефективний.
4. Мною було визначено, що ПАТ «Київмедпрепарат» являється національним лідером по виробництву антибактеріальних препаратів. Завдяки організаційній структурі ПАТ «Київмедпрепарат» підприємство виділяється своєю Службою дистриб’юції на зовнішньому ринку. Саме дана організаційна одиниця повинна відповідати за те, що ефективно реалізовувати принцип ведення зовнішньоекономічної діяльності. Також в рамках служби з’явився Відділ митного оформлення вантажу. Серед конкурентних переваг досліджуваного підприємства я б виділив наступне: ціна і якість; впізнання на зовнішньому ринку; багатий досвіт роботи в Україні і за кордоном; стійкий взаємозв’язок з дистриб’ютором; фокусація на певний сегмент (госпітальний).
На протязі досліджуваного періоду (2020 – 2022 рік) відбувалося як збільшення валюти Балансу АТ «Київмедпрепарат» (2020 і 2021 роки), так і зменшення (2022 рік). В кінці 2022 року валюта балансу зменшилася на 90332 тис грн, або на 4,73%, що сталося в зв'язку з зменшенням оборотних активів на 248317 тис грн, або на 17,03%; запасів – (зменшення) – на 23209 тис грн (2,79%); дебіторської заборгованості – (зменшення) – на 11353 тис грн (2,84%), грошові кошти – (стрімке зменшення – 221266 тис грн) – (98,6%). На протязі 2020-2022 років найбільшу частку в структурі активів АТ «Київмедпрепарат» займають оборотні активи – 76,3 – 2020 рік, 70,67% - 2021 рік і 66,44 – 2022 рік. Це може вказувати на те, що підприємство має високоліквідні активи.
Проводячи аналіз пасивів за вказаний період, можна замітити, що на протязі досліджуваного періоду спостерігається зменшення фінансових ресурсів підприємства на 90332 тис грн, або на 4,73%. Так на протязі 2020-2022 років зменшення фінансового ресурсу досліджуваного підприємства відбулося завдяки зменшенню власного капіталу підприємства на 181709 тис грн (28,79%) і зменшенню кредиторської заборгованості – на 169410 тис грн (39,81%).
5. Не зважаючи на те, що досліджуване підприємство займає ведуче місце серед підприємств фармацевтичної індустрії дане підприємство має певні недоліки відносно системи просування нового продукту.
Для того, щоб вдосконалити чинну систему по просуванню мною були запропоновані слідуючі заходи:
SMM – просування послуг завдяки соціальній мережі «Фейсбук». Даний інструмент складається з декількох етапів: навчити менеджера, скласти планувальник продажу, визначити цільову аудиторію, розробити унікальну пропозицію, створити «робочу сторінку» в даній соціальні мережі. Витрата на реалізацію – 30000 грн.
Кобрендінг. Пропонується спільно з медичним центром, стоматологією і мережею аптек розробити і впровадити програму кобрендінгу. Витрата на реалізацію складе 13000.
Ми плануємо, що попит на всі препарати збільшиться пропорційно на 30%, але цього може і не статися, на одну продукцію в результаті програми просування він може збільшитися приблизно на 50%, на іншу на 10%, тому припустили, що в середньому на 30%.
Таким чином, можна зробити висновок, що запропонована програма по просуванню фармацевтичного препарату, буде сприяти покращенню іміджу досліджуваного підприємстві і збільшить рівень продажу фармацевтичного препарату, а це в свою чергу може призвести до того, що зросте ефективність праці підприємства в цілому.