Розвиток моделей антикризового управління дизайн-студій в умовах наслідків пандемії (ID:842251)
Зміст
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. Дослідження динаміки розвитку бізнесу дизайн-студій в умовах нестабільної економічної ситуації
1.1. Дослідження факторів економічної невизначеності на сучасному етапі та оцінка їх впливу на бізнес дизайн-студій
1.2. Дослідження закордонного досвіду антикризової поведінки дизайн-студій на прикладі Німеччини
1.3. Порівняльний аналіз методів діагностики передкризового та кризового станів бізнесу дизайн-студій
Висновок до РОЗДІЛУ 1
РОЗДІЛ 2. Удосконалення методологічного інструментарію антикризового управління бізнесом дизайн-студій
2.1. Розвиток системного підходу до перемикання бізнес-моделей дизайн-студій в період пандемії
2.2. Матричний підхід до діагностики стану бізнесу дизайн-студій з метою обґрунтування потреби в антикризовому управлінні
2.3. Сценарні технології реалізації антикризового управління в бізнесі дизайн-студій в умовах наслідків пандемії
Висновок до РОЗДІЛУ 2
РОЗДІЛ 3. Реалізація антикризового управління в різних умовах наслідків пандемії як шокового і повторно-шокового впливу на малий бізнес на прикладі дизайн-студій Німеччини
3.1. Поліпшення ділового клімату та індикаторів державних програм як забезпечення антикризового зовнішнього середовища дизайн-студій
3.2. Імплементація цифрових та когнітивних технологій у моделі антикризового управління
3.3. Індивідуалізація підходів до формування системно-динамічного сценарію забезпечення виживання та розвитку малого бізнесу дизайн-студій
Висновок до РОЗДІЛУ 3
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Зразок роботи
РОЗДІЛ 1
ДОСЛІДЖЕННЯ ДИНАМІКИ РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ ДИЗАЙН-СТУДІЙ В УМОВАХ
НЕСТАБІЛЬНОЇ ЕКОНОМІЧНОЇ СИТУАЦІЇ
1.1. Дослідження факторів економічної невизначеності на сучасному
етапі та оцінка їх впливу на бізнес дизайн-студій
Ринкова система, заснована на приватній власності на засоби виробництва
та виняткової ролі інвестицій у такі активи, має властивість фундаментальної
невизначеності. Фундаментальна невизначеність відрізняється від ризику тим, що
її не можна описати за допомогою ймовірнісних розподілів а, отже, не можливо
виміряти рівень майбутніх загроз. Розуміння невизначеності є основою підходів до
вивчення багатьох кризових явищ. У 2020 році весь світ зіткнувся з новою
глобальною кризою й, відповідно, дедалі більшою економічною та суспільною
невизначеністю. Ступінь невизначеності настільки високий, що, наприклад,
неможливо оцінити ймовірність третьої хвилі пандемії. І ця криза супроводжується
не лише глобальним характером втрат, а й величезними витратами з обмеженими
джерелами відшкодування і досі незрозумілою тривалістю. Така криза, ймовірно, є найбільш безпрецедентною подією за останні 100 років, що трансформує наше
життя [1, с. 1-10].
Пандемія коронавірусу, відомого як COVID-19, швидко поширилася по
всьому світу, що призвело до світової економічної рецесії та спаду. Незважаючи
на глобальні зусилля боротьби з вірусом, він продовжує масово поширюватися,
що розширило його сприйняття як суто медичної кризи до кризи бізнес
середовища. Великою мірою вплив кризи відчув малий бізнес, як найбільш
значущий представник сектора малих і середніх підприємств (МСП): за оцінками,
96% від загальної кількості суб'єктів МСП представляють мікрофірми з часткою в
обороті сектора 37% і часткою зайнятості 29%, при цьому малі фірми
забезпечують оборот 63% і зайнятість лише на рівні 49% [2]
Інші роботи з даної категорії: