0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ В СИСТЕМІ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА(за матеріалами ТОВ «ЕПІЦЕНТР К», м. Київ) (ID:85626)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 94
Рік виконання: 2014
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ В СИСТЕМІ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 1.1. Сутність та особливості формування іміджу підприємства 1.2. Вплив факторів внутрішнього та зовнішнього середовища на формування іміджу підприємства 1.3. Оцінка впливу іміджу підприємства на конкурентоспроможність Висновки до розділу І РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ В СИСТЕМІ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТОВ «ЕПІЦЕНТР К» 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 2.2. Комплексний аналіз конкурентоспроможності ТОВ «Епіцентр К» 2.3. Аналіз впливу іміджу ТОВ «Епіцентр К» на його конкурентоспроможність Висновки до розділу ІІ РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ І НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ІМІДЖУ ТОВ «ЕПІЦЕНТР К» У СИСТЕМІ ЙОГО КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ 3.1. Розробка заходів щодо вдосконалення іміджу підприємства 3.2. Напрями формування іміджу за рахунок посилення соціальної відповідальності 3.3. Прогнозне оцінювання результатів впровадження заходів щодо вдосконалення іміджу Висновки до розділу ІІІ ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову