0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Управління маркетингом на підприємстві (ID:86665)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 77
Рік виконання: 2010
Вартість: 1000
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП Розділ 1. НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ В АГРАРНІЙ СФЕРІ 1.1. Сутність і принципи маркетинг-менеджменту організації 1.2. Маркетинговий потенціалу підприємства в умовах ринку 1.3. Фактори впливу на маркетингове середовище підприємства Розділ 2. СУЧАСНИЙ СТАН УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ У ВАТ «ЖИТОМИРОБЛПЛЕМОБ’ЄДНАННЯ» 2.1. Організаційно-економічна характеристика ВАТ «Житомироблплемоб’єднання» 2.2. Оцінка економічної ефективності діяльності товариства 2.3. Аналіз комплексу маркетингу підприємства Розділ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ У ВАТ «ЖИТОМИРОБЛПЛЕМОБ’ЄДНАННЯ» 3.1. Діагностика маркетингових ресурсів підприємства 3.2. Перспективні напрями реалізації маркетингового підходу в діяльності агросервісного підприємства 3.3. Формування системи управління маркетинговим потенціалом ВАТ «Житомироблплемоб’єднання» ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову