0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Сучасні методи атестації персоналу підприємства (ID:928618)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 50
Рік виконання: 2022
Вартість: 800
Купити цю роботу
Зміст
Зміст ЗАВДАННЯ 2 КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН 3 ВСТУП 5 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ І МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ МЕТОДІВ АТЕСТАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ НА ПІДПРИЄМСТВІ 7 1.1 Атестація як основний метод оцінювання персоналу 7 1.2 Оцінка персоналу та її значення в плануванні розвитку персоналу 13 1.3. Методика проведення атестації персоналу для визначення кар’єрного просування персоналу 21 РОЗДІЛ 2. СТАН СИСТЕМИ АТЕСТАЦІЇ ПЕРСОНАДУ НА ПРИКЛАДІ 25 ПІДПРИЄМСТВА «КИЇВСТАР» 25 2.1 Організаційно-економічна характеристика досліджуваного підприємства 25 2.2 Кількісна і якісна характеристика персоналу підприємства ПРАТ 32 «Київстар» 32 РОЗДІЛ 3. РЕАЛІЗАЦІЯ МЕТОДІВ АТЕСТАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ НАПІДПРИЄМСТІ 37 3.1 Існуючі системи підтримки рішень з використанням МАІ 37 3.2 Автоматизація процесу оцінки співробітників 40 ВИСНОВКИ 47 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 49
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Процес оцінювання персоналу, орієнтований на розвиток підприємства, має сприяти професійному розвитку та зростанню співробітників, а не лише орієнтуватися на оцінку роботи працівника за минулий період. Тобто, за традиційного оцінювання персоналу увага акцентується тільки на результатах діяльності минулого періоду, а за сучасної оцінки – на те, у зв’язку з чим це сталося та як і що необхідно виправити. Найточніше оцінювання персоналу здійснюється шляхом комплексної оцінки працівника, що розробляється за усіма категоріями персоналу підприємства та включає в себе аналіз оцінок як особистості, так і здібностей, що пов’язані з роботою. Такий комбінований підхід в сучасних умовах найбільш використовуваний, оскільки зорієнтований на результат в системі оцінки, яка заснована на компетенціях. Виділяють кілька підходів розрахунку комплексної оцінки персоналу. Найбільш розповсюдженою є методика, яку розроблено Науково-дослідним інститутом праці. Вона являється сукупністю оцінок працівника по відношенню до його ділових якостей, професійно-кваліфікаційного рівня, рівня складності виконуваних функцій і результатів роботи. Одним із завдань такого оцінювання персоналу підприємства вбачають розробку комплексу показників, що достатньо повно оцінюватимуть кадровий потенціал як окремих працівників, так і підприємства в цілому. Водночас найважливішим завданням оцінювання є можливість забезпечити зворотній зв’язок: працівник знає, як оцінюють результати діяльності,бажання якісного виконання роботи працівником з боку керівника. Оцінювання має бути відкритим, мають обговоритися досягнення працівника, вибратися шляхи вдосконалення його діяльності. Працівники повинні знати, які недоліки та помилки були спричинені ними, а які залежали від умов в установі. Цей момент дозволяє корегувати поведінку працівників та умови їх роботи. Отже, правомірним є твердження, що оцінювати персонал – це значить робити висновок на основі порівняння «ідеального» працівника з тією реальною людиною, що працює в конкретній установі, на конкретній посаді. Результати оцінки працівника визначають його положення в організації та подальшу перспективу кар’єрного росту або ротації. Для працівника це найважливіший мотиваційний фактор щодо покращення своєї трудової діяльності. Головні цілі в оцінці персоналу зображено на рисунку 2.2. Серед цілей та напрямків в оцінці персоналу виокремлюють основну – покращення управління персоналом установи. В основі цього лежить оцінка працівників як основа для вдосконалення персоналу, мотивації його діяльності та відповідно рівня заробітної праці. З результатів оцінювання персоналу керівництво чи вповноважена ним особа отримує інформацію про результати роботи персоналу, його можливості та перспективи росту; виявляє причини неефективності роботи; здійснює аналіз потреб та пріоритетів у навчанні й підвищенні кваліфікації; знаходить шляхи вдосконалення організації праці.
Інші роботи з даної категорії: