0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Удосконалення управління підприємством з використанням інтернет-маркетингу (ID:933790)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 80
Рік виконання: 2023
Вартість: 295
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ В УПРАВЛІННІ ПІДПРИЄМСТВОМ 1.1 Історія створення, розвитку інтернету та його значення у діяльності підприємств 1.2 Специфіка використання інтернет-маркетингу у соціальних мережах 2 АНАЛІЗ ФІНАНСОВОГО СТАНУ ТОВ «...» 2.1 Аналіз наявності, стану, руху і використання основних засобів 2.2 Аналіз стану та використання оборотних активів підприємства 2.3 Аналіз вхідних і вихідних грошових потоків 2.4 Аналіз і прогнозування імовірності банкрутства підприємства 2.5 Аналіз і оцінювання фінансової стійкості 2.6 Аналіз фінансових результатів діяльності підприємства 3 НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ ТОВ «...» З ВИКОРИСТАННЯМ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ 3.1 Рекомендації покращення управління запасами підприємства 3.2 Рекомендації по використанню інструментів інтернет-маркетингу на підприємстві ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Основна ціль використання Інтернет-маркетингу на підприємстві полягає в розширенні підприємницької діяльності, збільшенні прибутку та залучення нових споживачів. До особливостей такого виду маркетингу відносять інтерактивність, таргетування та веб-аналітику. З метою впровадження змішаного використання новітніх інструментів Інтернет-маркетингу був розрахований бюджет витрат планових заходів. Отримані результати розрахунків свідчать про економічну ефективність запропонованих заходів яка є очевидно. Так, протягом першого року в результаті використання новітніх інструментів Інтернет-маркетингу загальний економічний ефект від імплементації заходів складе 10,5% від чистого доходу від реалізації продукції. Таким чином, чистий дохід від реалізації продукції підвищиться на 8,12%. Отже, запропоновані заходи є ефективними та сприяють покращенню економічних показників діяльності ТОВ «....».
Інші роботи з даної категорії: