Удосконалення системи стратегічного управління як інструменту зростання конкурентоспроможності підприємств-суб’єктів ЗЕД (на прикладі ПрАТ «Технолог») (ID:936287)
Зміст
ЗМІСТ
Вступ 7
Розділ 1. Теоретичні основи стратегічного управління
підприємства-суб’єкта ЗЕД 10
1.1. Сутність стратегії у зовнішньоекономічній діяльності 10
1.2. Вибір стратегічного профілю зовнішньоекономічної діяльності 20
1.3. Система стратегічного управління підприємства-суб’єкта ЗЕД 28
1.4. Зарубіжний та вітчизняний досвід удосконалення
стратегічного управління на підприємстві-суб’єкті ЗЕД 44
Висновки до розділу 1 48
Розділ 2. Організаційно-економічна характеристика та аналіз
системи стратегічного управління на ПрАТ «Технолог» 50
2.1. Організаційно-управлінська характеристика підприємства 50
2.2. Аналіз виробничо-господарської та фінансової діяльності ПрАТ «Технолог» за 2017-2019 рр. 59
2.3. Аналіз ЗЕД підприємства за 2017-2019 рр. 68
2.4. Аналіз стратегічних цілей та інструментів формування
стратегії зовнішньоекономічної діяльності підприємства 75
Висновки розділу 2 90
Розділ 3. Удосконалення системи стратегічного управління
на ПрАТ «Технолог» 91
3.1. Визначення цілей ЗЕД ПРАТ «Технолог»
та удосконалення технології визначення пріоритетних ринків збуту 91
3.2. Обґрунтування експортної пропозиції ПРАТ «Технолог» 101
3.3. Розробка стратегії розвитку експорту
ПРАТ «Технолог» і його поведінки на обраних ринках 111
3.4. Обґрунтування ефективності запропонованих заходів 120
Висновки до розділу 3 124
Висновки і рекомендації 126
Список використаних джерел 131
Додатки 137
Зразок роботи
ВСТУП
Актуальність теми. За сучасних складних умов розвитку та функціонування господарюючих суб’єктів виникає потреба в удосконаленні системи управління економікою фармацевтичного підприємства, здатної адаптуватись до нестабільного зовнішнього середовища. Одним із напрямів вирішення цього завдання є формування ефективного стратегічного управління та розробка науково обґрунтованих стратегій розвитку фармацевтичних підприємств. Такий вид управлінської діяльності сприяє одержанню додаткового прибутку за рахунок повнішого використання переваг міжнародної праці та міжнародної інтеграції, а також визначенню перспектив і можливих варіантів розвитку господарської діяльності організацій. Зовнішньоекономічна діяльність на основі стратегічного управління посіла провідне місце у діяльності українських фармацевтичних компаній, що стало результатом еволюційних змін філософії їх бізнесу, які відбулися на тлі швидкого розвитку українського фармацевтичного ринку. Для фармацевтичної галузі України зовнішньоекономічні зв'язки стають усе більш помітною складовою частиною господарської діяльності, зростає інтерес до участі в економічному, виробничому і науково-технічному співробітництві з партнерами інших країн, що є основою для зростання конкурентоспроможності вітчизняних фармацевтичних підприємств на зовнішньому ринку. Це зумовлює необхідність дослідження питань стратегічного управління ЗЕД фармацевтичного підприємства з метою розширення його ринків збуту та підвищення прибутковості.
Дослідженню проблем стратегічного управління та оцінюванню його ефективності присвятили свої роботи як українські, так і закордонні вчені, серед яких особливий внесок належить І. Ансоффу, В.М. Гейцю, А.А. Чухну, В.П. Мікловді, Б.М. Мізюку, Г. Мінцбергу, Л.І. Федуловій, З.Є. Шершньовій, В.В. Пастуховій, М.І. Пітюличу, М.А. Лендєлу, І.Г. Брітченку, В.М. Бондаренко та іншим. Разом з тим дослідження проблематики ефективності стратегічного управління знаходяться на початковому етапі, особливо щодо методичного навантаження та організаційного забезпечення.
Мета і завдання дослідження. Метою даного дослідження є обґрунтування теоретико-методичних засад стратегічного управління
Інші роботи з даної категорії: