Зразок роботи
ВСТУП
Управління мерчандайзингом визначається як планування та контроль запасів роздрібної торгівлі та інвестиції в них. Уміле управління мерчандайзингом забезпечує оптимальні інвестиції та адекватну рентабельність цих інвестицій, зберігаючи цілі підприємства торгівлі. Саме мерчандайзинг в магазинах формує лояльність до бренду, тож це індивідуальний, тонкий інструментарій, вдосконалений роками. Останнім часом на українському ринку знайти талановитих мерчандайзерів не так легко, тому торговельні підприємства розвивають програми мотивації та підготовки. Працювати в реальних умовах нелегко: кількість мереж, маршрутів зростає, якість деяких мереж – падає: відсутність належних складів, освітлення та інтернету унеможливлює оперативність роботи.
Саме ці фактори вказують на те, що ринок буде розвиватися у напрямку інноваційних технологій, які дозволять максимально швидко реагувати на запити продавця. Це обумовлює вдосконалення технологій та автоматизації в наступних роках, що вплине на результативність програм, направлених на розвиток мерчандайзингу, ефективність якого може бути вдосконалено внаслідок скорочення часу візиту та розширення функцій мерчандайзерів. Тому майбутнє цієї галузі – в ідеальному поєднанні досконалих технологій з кваліфікованими агентами бренду в продажах.
Проблему мерчандайзингу вивчали такі закордонні вчені, як: А. Дайан, Ф. Букерель, Р. Ланкар, А.П. Панкрухина, Ф. Котлера, Ф. Вебстера, К. Канаян. Серед вітчизняних науковців слід відзначити таких, як: С.С. Гаркавенко, Є.В. Ромат, О. Майборода, Н.М. Тарнавська, Р. Ларіна, Г.О. Владимирська.
Метою роботи є узагальнення теоретичних засад управління мерчандайзингом на підприємстві торгівлі та розробка практичних рекомендацій щодо вдосконалення управління комплексом мерчандайзингу в ТОВ «Епіцентр К».
Відповідно до мети сформовані наступні завдання:
- розглянути теоретичні основи управління мерчандайзингом на підприємстві торгівлі;
- проаналізувати інструменти існуючої на підприємстві системи мерчандайзингу з точки зору її ключових проблем та потенціалу розвитку;
- оцінити результативність управління комплексом мерчандайзингу в ТОВ «Епіцентр К»;
- обґрунтувати заходи щодо розвитку комплексу мерчандайзингу як напряму стимулювання продажу товарів;
- визначити результати впровадження заходів із вдосконалення управління комплексом мерчандайзингу ТОВ «Епіцентр К».
Об’єктом дослідження є система мерчандайзингу підприємства торгівлі, а предметом дослідження – теоретичні та практичні аспекти управління комплексом мерчандайзингу в ТОВ «Епіцентр К».
В роботі використані такі методи дослідження: аналіз, порівняння, спостереження, узагальнення теоретичного і практичного матеріалу. Для написання роботи були використані наступні матеріали: офіційні матеріали Державної служби статистики України, фінансова та оперативна звітності ТОВ «Епіцентр К» за останні 3 роки, праці вітчизняних і зарубіжних науковців, ресурси Internet.
Практичне значення даного дослідження полягає у подальшій можливості застосування отриманих результатів на теоретичному рівні або в практичній діяльності ТОВ «Епіцентр К».
Основний текст роботи (до початку списку використаних джерел) становить __ сторінок , в т.ч. __ таблиць, __ рисунків. Список використаних джерел містить ___ найменувань, викладених на ___ сторінках. Робота містить ___ додатків, викладених на __ сторінках.