Формування ринково орієнтованої організаційної структури підприємства ТОВ «Епіцентр К» (ID:939695)
Зміст
ВСТУП 3
РОЗДІЛ1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ РИНКОВО ОРІЄНТОВАНОЇ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ ПІДПРИЄМСТВА 5
1.1. Сутність ринково орієнтованої організаційної структури підприємства 5
1.2 Методичні підходи до побудови ринково орієнтованої організаційної структури 9
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ ТОВ «ЕПІЦЕНТР К» 14
2.1 Профіль діяльності підприємства 14
2.2 Аналіз факторів, що впливають на формування організаційної структури підприємства 21
2.3 Оцінка дієвості організаційної структури підприємства щодо ринкової орієнтації 33
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ ТОВ «ЕПІЦЕНТР К» НА ЗАСАДАХ ПОСИЛЕННЯ ЇЇ РИНКОВОЇ ОРІЄНТОВАНОСТІ 40
3.1 Напрями вдосконалення організаційної структури та посилення її орієнтації на ринок 40
3.2 Обгрунтування програми формування ринково орієнтованої організаційної структури підприємства 48
ВИСНОВКИ 51
СПИСОК ДЖЕРЕЛ ІНФОРМАЦІЇ: 53
Зразок роботи
ВСТУП
Загострення конкуренції між виробниками, скорочення життєвого циклу товарів при підвищенні вимог до їх якості, загальна нестабільність економічних, технологічних, політичних, правових і соціальних факторів призводять до того, що структурно стійкі організаційні системи не здатні коригувати завдання і процеси, що відбуваються в підприємство у відповідний спосіб, час, до встановлених умов, і, таким чином, виявляється неефективним і нежиттєздатним. Трансформаційні зміни в економіці України вимагають оновлення організаційних структур управління промисловими підприємствами та створення структур, адаптованих до функціонування в умовах глобалізації економіки. Проте абсолютна більшість вітчизняних промислових підприємств традиційно використовують лінійно-функціональні бюрократичні структури, а тому характеризуються низьким рівнем інноваційної активності. Підвищена увага керівників приділяється виробництву, маркетингу, а питання управління персоналом і вдосконалення організаційної структури розглядаються в останню чергу, оскільки економічний ефект від цих заходів важко оцінити і, як правило, довгоочікуваний.
Удосконалення системи та методів управління є однією з найважливіших умов забезпечення життєздатності підприємства та його прибуткової діяльності. Ринкові відносини безпосередньо впливають на структуру управління підприємством. При правильному виборі організаційної структури управління підприємством, її ефективній побудові підприємство має можливість забезпечити максимальну прибутковість за рахунок підвищення ефективності виробництва. Від ефективності, економічності та надійності менеджменту залежить здатність підприємства виживати в ринкових умовах.
Об’єктом дослідження є організаційна структура підприємства.
Предметом дослідження є формування ринково-орієнтованої організаційної стрктури підприємства ТОВ «Епіцентр-К».
Завданням дослідження є:
• Дослідити сутність ринково орієнтованої організаційної структури підприємства
• Висвітлити методичні підходи до побудови ринково орієнтованої організаційної структури
• Визначити профіль діяльності підприємства
• Провести аналіз факторів, що впливають на формування організаційної структури підприємства
• Дати оцінку дієвості організаційної структури підприємства щодо ринкової орієнтації
• Розробити напрями вдосконалення організаційної структури та посилення її орієнтації на ринок
• Здійснити обгрунтування програми формування ринково орієнтованої організаційної структури підприємства
У роботі використовувались наступні методи: діалектичний, метод пізнання, системний підхід до вивчення економічних явищ, порівняльний аналіз, абстрактно-логічний та економіко-статистичний методи.
У якості теоретичної та методологічної бази дослідження були використані праці вітчизняних та зарубіжних авторів з економіки праці та управлінні персоналом, статистична та аналітична інформація періодичних видань та мережі інтернет, фінансова звітність підприємства.
Інші роботи з даної категорії: