0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Організація роботи з документами в менеджменті (ID:94147)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 17
Рік виконання: 2014
Вартість: 25
Купити цю роботу
Зміст
Вступ 1. Організація руху документів в роботі менеджера 2. Особливості розгляду, реєстрації і передачі документів 3. Організація контролю за виконанням документів 4. Особливості зберігання документів Висновки Висновки Організація роботи з документами полягає у створенні умов при обробці документів, що надходять, формуванню інформа¬ційно-пошукових систем з документами і контролю за їх вико¬нанням, зберіганням необхідної інформації для оперативного використання, а також у підготовці документів для передачі до архіву на зберігання. Рух документів в організації з моменту їх створення або одер¬жання до завершення виконання або відправлення створює до¬кументообіг. Результати розгляду документів керівництвом фіксуються в резолюціях. Після розгляду кореспонденції начальником структурного підрозділу діловод переносить до журналу обліку вхідної корес¬понденції резолюцію начальника і без затримки передає доку¬менти за призначенням, при цьому картка вкладається в конт¬рольно-облікову картотеку структурного підрозділу, яку веде діловод або спеціально визначений для цього працівник підроз¬ділу. Контроль виконання включає постановку документа на контроль, перевірку своєчасного доведення документа до виконавця, облік і узагальнення результатів контролю виконання. Список використаних джерел
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Інші роботи з даної категорії: