0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ СТІЙКИМ РОЗВИТКОМ ПІДПРИЄМСТВА (на матеріалах ПрАТ «Київська кондитерська фабрика «Рошен») (ID:944516)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 61
Рік виконання: 2023
Вартість: 10000
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП....................................................................................…………………….3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ…………………………………………………………….6 1.1. Основні чинники сталого розвитку промислового підприємства.………..6 1.2 Особливості стратегічного управління промисловими підприємствами в сучасних умовах ………………………………………………………………....20 РОЗДІЛ ІІ. ОЦІНКА ЧИННОЇ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПрАТ «КИЇВСЬКА КОНДИТЕРСЬКА ФАБРИКА «РОШЕН» ............................27 2.1 Загальна характеристика господарської діяльності..………………………27 2.2 Економічні показники діяльності підприємства…………………............... 33 2.3 Оцінка існуючої програми розвитку підприємства в умовах війни………39 РОЗДІЛ ІІІ. УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ПрАТ «КИЇВСЬКА КОНДИТЕРСЬКА ФАБРИКА «РОШЕН» В УМОВАХ ВІЙНИ…….…...........................................................47 3.1 Комплекс заходів спрямованих на забезпечення сталого розвитку підприємства …………………………………………………………………….47 3.2 Удосконалення системи стратегічного управління підприємством в умовах війни………………………………………………………………………………52 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ …………….......................................………58 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ................................................…….61 ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Розвиток організацій в умовах ринкового середовища неминуче пов'язаний з необхідністю передбачення зміни економічної ситуації, пошуком ефективних сфер діяльності та вдосконаленням управління. Прискорення змін у навколишньому середовищі, поява нових запитів і зміна позиції споживача, зростання конкуренції за ресурси, інтернаціоналізація бізнесу, поява нових, найчастіше зовсім несподіваних можливостей для здійснення бізнесу, розвиток інформаційних мереж, які уможливлюють блискавичне розповсюдження й одержання інформації, широка доступність сучасних технологій, зміна ролі людських ресурсів, а також низка інших чинників призвели до різкого зростання значення стратегічного управління та стратегічної стратегії. У найзагальнішому вигляді стратегію можна визначити як ефективну ділову концепцію (концепцію бізнесу), доповнену набором реальних дій, що здатний привести цю ділову стратегію до досягнення реальної конкурентної переваги, здатної зберігатися тривалий час. Розроблення стратегії має ґрунтуватися на глибокому розумінні ринку, оцінці позиції організації на ринку, усвідомленні своїх конкурентних переваг. Актуальність теми даної кваліфікаційної роботи зумовлена тим, що на сьогодні завданням керівників будь-якого підприємства є вирішення теоретичних і практичних питань щодо ролі, сутності, змісту та способів розроблення механізмів удосконалення управління розвитком сучасних організацій, ефективності регулювання їхньою діяльністю, визначенням і прогнозуванням довгострокових цілей і стратегії їхнього досягнення.
Інші роботи з даної категорії: