0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Формування ефективної системи менеджменту персоналу підприємства на прикладі АТ КБ «Приватбанк (ID:952813)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 121
Рік виконання: 2023
Вартість: 1500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП Розділ 1. Теоретичні засади формування системи управління персоналом… 1.1. Сутність, генезис та концептуальна основа управління персоналом організації 1.2. Організаційне проектування системи управління персоналом підприємством 1.3. Нормативно-правове забезпечення управління персоналом ……32 Висновки до розділу 1 Розділ 2. Формування системи менеджменту персоналу АТ КБ «Приватбанк»… 2.1. Організаційно – економічна характеристика підприємства АТ КБ «Приватбанк» 2.2. Кадрова політика і стратегія розвитку трудових ресурсів у АТ КБ «Приватбанк» 2.3. Особливості комплексної оцінки трудових ресурсів підприємства АТ КБ «Приватбанк» Висновки до розділу 2 Розділ 3. Організаційно - методичні підходи щодо удосконалення системи управління персоналом АТ КБ «Приватбанк» 3.1. Заходи підвищення ефективності системи управління, планування та професійного відбору на підприємстві 3.2. Методичні підходи до оцінки ефективності впровадження інформаційних систем Висновки до розділу 3 ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Кадрова політика і стратегія розвитку трудових ресурсів у АТ КБ «Приватбанк» Кадрова політика - головний напрямок у роботі з кадрами, набір основних принципів, які реалізуються кадровою службою підприємства. В цьому відношенні кадрова політика являє собою стратегічну лінію поведінки в роботі з персоналом. На думку М. Армстронга, кадрова політика являє собою генеральний напрям у кадровій роботі, тобто сукупність операцій набору, відбору, розташування, ротації, переміщення, оцінки та розвитку персоналу підприємства [1]. У посткризовий період для банківських установ України важливим завданням кадрових служб є створення ефективної системи мотивації. Тому на сьогодні основу концепції управління персоналом становить зростаюча роль особистості працівника, знання його мотиваційних установок, уміння їх формувати і направляти відповідно до завдань, що стоять перед банківською установою. Теоретичною основою нинішнього управління персоналом стає концепція управління знаннями. Поповнення арсеналу форм, методів кадрових служб інструментарієм концепції управління знаннями дозволяє впорядкувати роботу з управління персоналом через індивідуалізацію управлінських рішень стосовно нової категорії працівників. Для управління персоналом використання інструментарію управління знаннями – це можливість оцінити зовнішнє і внутрішнє середовище на основі великого обсягу інформації для якісного, конкретизованого впливу на всі процеси підбору, найму, розвитку, мотивації, оцінювання персоналу. При цьому широко використовується думка провідних експертів, їхні рекомендації, порівнюються різні джерела інформації, ураховується досвід розвитку виробничої структури і нагромаджених у ній знань. Усе це дає можливість обрати оптимальне рішення щодо аспектів управління персоналом [5]. Оскільки знання характеризують як невичерпний трудовий ресурс, здатний постійно зростати від його використання, то до головних стратегій діяльності банківської установи слід віднести не тільки стратегію управління персоналом, а й стратегію безперервного навчання персоналу. Від ефективності впровадження менеджменту персоналу цих стратегій залежать результати діяльності банківської установи, її конкурентоспроможність і динамічність розвитку [6]. В умовах становлення елементів економіки знань основні завдання управління персоналом концентруються на проблемах розвитку співробітників, які мають володіти високим рівнем знань, що дозволить їм правильно оцінювати ситуацію, мати концептуальне мислення (мислити глобально, приймати рішення локально). Під час аналізу кадрової політики банку, перш за все, необхідно звернути увагу на обсяг та продуктивність праці персоналу даного банку, тому що досить часто близько 30% персоналу банку – це вузькоспеціалізовані співробітники, які здійснюють обмежений обсяг роботи за стабільними показниками та незмінним шаблоном. За часів швидкого розвитку інформаційних технологій та електронних баз даних певні посади є малоефективними, що надає підставу вважати, що банк нераціонально використовує наявні ресурси. Це може призвести в подальшому до зменшення загальних активів та втрати деяких позицій на ринку фінансових послуг України. Тому, варто буде звернути увагу на методи планування кадрів та процес постійного підвищення кваліфікації співробітників. Так, О. А. Кириченко зазначає, що підвищення кваліфікації повинно забезпечувати розширення фахових знань та навичок за спеціальністю, формувати у співробітників банку та його структурних підрозділів високий професіоналізм, систему цінностей, корпоративну культуру сучасного банку, готовність до освоєння інноваційних банківських технологій [3]. Враховуючи значне зростання АТ КБ «Приватбанк» в період з 2020 по 2022 рр. зокрема, збільшення наданих кредитів більше ніж у два рази, й активів банку – у 1,3 рази, можна зробити висновок про наявність в якості стратегії розвитку – стратегії динамічного зростання. Виходячи з обраної стратегії АТ КБ «Приватбанк» реалізує відповідні кадрові заходи, які направлені на відбір кваліфікованого персоналу, котрий уміє працювати у колективі, його розвиткові, та підвищенні кваліфікації співробітників. Потрібно звернути увагу на складові кадрової політики АТ КБ «Приватбанк», такі як наступні: - планування та відбір персоналу; - мотивація та підвищення кваліфікації персоналу, а також кадрова політика, які визначені видом кадрової стратегії. Планування роботи зі співробітниками АТ КБ «Приватбанк» відображає основні складові управління кадрами: виробничо-економічний, політичний, соціальний, психологічний, адміністративно-правовий. Створення планів роботи з кадрами розпочинається з визначення цілей та завдань управління кадрами по кожному з аспектів на даний період часу. Відділ кадрів, директори по напрямках приймають безпосередню участь в розробці планів економічного і соціального розвитку, приділяючи особливу увагу таким питанням, як формування стабільного трудового колективу, сумісництво професій робітників та службовців, розширення відділів організації та оплати праці, питанням соціального розвитку колективу АТ КБ «Приватбанк». Плани роботи з кадрами складаються в комплексі із загальними планами розвитку і удосконалення виробництва і сприяють підвищенню економічної ефективності і якості виробництва. Вони науково обґрунтовані, в них широко використовуються рекомендації теорії управління, соціології, психології. Введення нових технологічних процесів, автоматизації діяльності та електронних баз даних, розширення сфер послуг, удосконалення організації і управління викликають неперервну зміну структури кадрів підприємства. При цьому зміни проходять не лише в співвідношенні категорій промислово-виробничого персоналу, але і в професійному, кваліфікаційному, освітньому складі всіх категорій персоналу підприємства. Для забезпечення безперебійного функціонального процесу на АТ КБ «Приватбанк» відділ організації праці та заробітної плати визначає чисельність промислово-виробничого персоналу на плановий період, засновуючись на даних технічного нормування, яке дозволяє науково обґрунтовувати потреби підприємства в затратах робочого часу для виконання встановленого виробничого завдання. Також відбувається зростання номінальної заробітної плати у АТ КБ «Приватбанк» у середньому з 6500 грн. (по Україні) у 2020 році до 8000 (по Україні) у 2022 році. Середній темп зростання фонду оплати праці з 2015 – 2018 складав 12%, але скорочення темпу зростання фонду оплати праці у 2020 році склало 20%, що пов’язано з проблемами у АТ КБ «Приватбанк», які виникли у зв’язку з початком війни. У середньому, по даним агентства Finance Personnel [25] оплата праці персоналу АТ КБ «Приватбанк» відповідно до посади склало: касир 15000-16000 грн; старший контролер-касир 16000-17000 грн, інкасатор 18000-19000 грн., спеціаліст по кредитуванню - 15000-16000 грн. +%; кредитний експерт 15000-16000 грн. +%; спеціаліст по роботі з проблемною кредитною заборгованістю 17000-18000 грн. +% від повернення; економіст 16000-17000 грн.; головний економіст (управління кредитування і обслуговування корпоративних клієнтів) 19000-20000 грн.; спеціаліст валютного контролю 15000-16000 грн.; провідний спеціаліст валютного контролю 17000-18000 грн.; заступник начальника відділення 19000-20000 грн.; начальник відділення 20000-24000 грн.; начальник відділу (розвитку платіжних карт) 22000-25000 грн.; головний бухгалтер 32000-37000 грн.; керівник IT-департаменту банку 50000 – 54000 грн.; начальник відділу управління персоналом 27000 – 47000 грн.; начальник управління платіжних карт 30000-34000 грн.; начальник управління кредитування юридичних осіб 30000-35000 грн.; начальник юридичного управління 32000-37000 грн.; керуючий банком 80000-1200000 +% від фінансових результатів установи.
Інші роботи з даної категорії: