0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Договір надання рекламних послуг (ID:962941)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 27
Рік виконання: 2023
Вартість: 110
Купити цю роботу
Зміст
1. ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА. ОПРАЦЮВАННЯ НОРМАТИВНО-ПРАВОВОЇ БАЗИ 2 1.1 ПОНЯТТЯ ТА ОЗНАКИ ДОГОВОРУ КУПІВЛІ-ПРОДАЖУ 2 1.2 ІСТОТНІ УМОВИ ДОГОВОРУ КУПІВЛІ-ПРОДАЖУ 4 1.3. ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН 9 2. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА. ОФОРМЛЕННЯ ДОКУМЕНТІВ 12 2.1 ОФОРМЛЕННЯ ДОГОВОРУ 12 2.2 ДОКУМЕНТАЦІЯ ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ 16 2.3 ПРЕТЕНЗІЯ 19 2.4 ПОЗОВНОЇ ЗАЯВИ ДО СУДУ 23 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 26
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Закон України “Про рекламу” визначає рекламу як інформацію про особу чи товар, розповсюджену в будь-якій формі та в будь-який спосіб і призначену сформувати або підтримати обізнаність споживачів реклами та їх інтерес щодо таких осіб чи товару. Реклама може бути внутрішньою, зовнішньою, соціальною, друкованою, на телебаченні, в мережі Інтернет тощо. Відповідно, і договори у сфері реклами можуть стосуватися широкого кола питань. Договір на створення й розповсюдження реклами належить як до договорів на надання послуг, так і до договорів про виконання робіт. Предметом договору є послуга, яку споживають у процесі її надання. Договір за основними умовами є змішаним, двостороннім, оплатним, консенсуальним, тому до нього застосовуються положення про договори про надання послуг і виконання робіт, а також законодавство про рекламу. Основні вимоги до укладання договорів на надання рекламних послуг установлено гл. 63 (ст. 901–907) ЦК і Законом від 03.07.96 р. № 270/96-ВР «Про рекламу» (далі – Закон № 270). За договором на надання рекламних послуг (далі – договір) одна сторона (виконавець) зобов'язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або провадження певної діяльності, а замовник зобов'язується оплатити виконавцю цю послугу, якщо інше не встановлено договором (ст. 901 Цивільного кодексу, далі – ЦК).