0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Звіт по практиці Держмитслужба (ID:1018871)

Тип роботи: звіт з практики
Дисципліна:Митна справа
Сторінок: 55
Рік виконання: 2024
Вартість: 600
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП……………………………………………………………………………. 3 ОСНОВНА ЧАСТИНА…………………………………………………………. 5 1. Загальне ознайомлення із завданнями Державної митної служби України та зі структурою її центрального апарату……………………………………… 5 2. Ознайомлення із організаційною структурою та функціями Департаменту таргетингу та профілювання митних ризиків…………………………………. 11 3. Загальне поняття «ризику», митного ризику. Основні функції та їх класифікація. ……………………………………………………………………. 13 4. Організаційне становлення та забезпечення системи управління ризиками…………………………………………………………………………. 22 5. Нормативне забезпечення системи управління ризиками…………………. 29 6. Інструменти управління ризиками в митній справі України……………… 38 6.1.Індикатори ризику як інструмент системи управління ризиками……. 39 6.2.Профілі ризику як інструмент системи управління ризиками………. 40 6.3.Орієнтування як інструмент системи управління ризиками…………. 43 6.4.Методичні рекомендації як інструмент системи управління ризиками………………………………………………………………………….. 45 6.5.Випадковий відбір як інструмент системи управління ризиками……. 46 7. Особливості застосування системи управління ризиками при переміщенні товарів міжнародними поштовими та експрес-відправленнями. 48 ВИСНОВКИ……………………………………………………………………… 51 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………… 53 ДОДАТКИ………………………………………………………………………... 55 ЗМІСТ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
В умовах сучасної глобалізації світової торгівлі цілком очевидно, що державний контроль у сфері зовнішньої торгівлі може мати тільки вибірковий характер. З одного боку, збільшення зовнішньоторговельного товарообігу потребує спрощення та гармонізації митних процедур для сприяння легальній торгівлі і водночас посилення контролю для забезпечення повноти оподаткування, боротьби з контрабандою, запобігання торгівлі контрафактними товарами та протидії іншим незаконним діянням, що призводять до колосальних економічних збитків країн – учасниць міжнародної торгівлі – якщо йдеться виключно про фіскальні ризики у сфері зовнішньоекономічної діяльності [1]. На жаль, останніми роками особливої гостроти терористичні загрози набули і для нашої держави через військову агресію Російської Федерації та терористичну діяльність незаконних збройних формувань в окремих районах Донецької та Луганської областей, що обумовило необхідність проведення широкомасштабної антитерористичної операції на цих територіях України. Традиційно саме митним адміністраціям країн належить ключова роль у здійсненні оцінки, аналізу та управління ризиками у міжнародній торгівлі щодо переміщення через митні кордони товарів і транспортних засобів, наркотичних речовин і прекурсорів, культурних цінностей, вибухівки, зброї, товарів військового призначення та подвійного використання тощо. У широкому розумінні, процедура оцінки та аналізу ризиків означає, що всі товари, які перетинають митний кордон держави, попередньо оцінюються з погляду системи критеріїв ризику. У зв’язку з цим велику роль відіграє наявність попередньої інформації, яка збирається, накопичується та попередньо обробляється у спеціальних підрозділах митниць. Оцінка впливу й заподіяної шкоди та вибір управлінських рішень є суттю управління ризиками [2]. Метою переддипломної практики є: поглиблення знань, одержаних в процесі навчання в Університеті державної фіскальної служби України; оволодіння сучасними формами та методами економічної, контрольної та організаторської роботи; набуття необхідних навичок правильності нарахування та сплати підприємствами податків, зборів до бюджету та інших неподаткових платежів, передбачених діючим законодавством; формування професійних умінь і навичок для прийняття самостійних рішень під час конкретної роботи в сучасних умовах. Завданнями переддипломної практики є: - набуття професійних умінь за спеціальністю; - розширення, систематизація та закріплення знань з усіх спеціальних дисциплін навчального плану на основі вивчення діяльності бюджетної установи; - набуття умінь організаторської діяльності в умовах трудового колективу. Об’єктом дослідження при проходженні переддипломної практики є вивчення основ ризик-менеджменту Держмитслужби України. Предметом дослідження є робота, яка направлена на управління ризиками в Держмитслужбі. В процесі написання практики користувався такими джерелами, як Конституцією та законами України, Митним кодексом України, постановами Верховної Ради України, актами і дорученнями Президента України, , актами Кабінету Міністрів України, дорученнями Прем’єр-міністра України, наказами та розпорядженнями Держмитслужби України, дорученнями Голови Держмитслужби, іншими актами законодавства України, Положенням та Регламентом про Держмитслужбу України. Проходження практики дасть змогу більш детально ознайомитися зі структурними підрозділами Державної митної служби, функціональними обов’язками працівників, основами управління ризиками, оволодіти навичками базових положень, направлених на профілювання митних ризиків.