0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Організація митного контролю під час ввезення в Україну товарів військового призначення (ID:1047800)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Митна справа
Сторінок: 47
Рік виконання: 2024
Вартість: 1000
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 1. МИТНИЙ КОНТРОЛЬ ТОВАРІВ ВІЙСЬКОВОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ПРИ ВВЕЗЕННІ: ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ 5 1.1 Поняття та нормативно-правове забезпечення товарів військового призначення 5 1.2 Правила ввезення товарів військового призначення 7 2. АНАЛІЗ РОБОТИ МИТНИХ ОРГАНІВ 11 2.1 Оцінка роботи митних органів за напрямами 11 2.2 Контроль за переміщенням товарів військового призначення та подвійного використання 24 3. УДОСКОНАЛЕННЯ МИТНОГО КОНТРОЛЮ ТОВАРІВ ВІЙСЬКОВОГО ПРИЗНАЧЕННЯ 28 3.1 Зарубіжний досвід митного контролю товарів військового призначення 28 3.2 Напрями удосконалення митного контролю товарів військового призначення 37 ВИСНОВКИ 39 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 42 ДОДАТКИ 46
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1. МИТНИЙ КОНТРОЛЬ ТОВАРІВ ВІЙСЬКОВОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ПРИ ВВЕЗЕННІ: ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ 1.1 Поняття та нормативно-правове забезпечення товарів військового призначення Товари військового призначення в сукупності чи окремо – це: 1) вироби військового призначення – озброєння, боєприпаси, військова та спеціальна техніка, спеціальні комплектуючі вироби для їх виробництва, вибухові речовини, а також матеріали та обладнання, спеціально призначені для розроблення, виробництва або використання зазначених виробів; 1.2 Правила ввезення товарів військового призначення Для отримання дозволу чи висновку на право імпорту, тимчасового ввезення та реекспорту товарів суб’єкт надсилає Держекспортконтролю лист, до якого додається заява за встановленою Мінекономіки формою [18]. У разі коли суб’єкт або іноземний суб’єкт, який здійснює імпорт товарів, є посередником, разом із документами до листа додається оригінал документа, оформлений чи підтверджений уповноваженим державним органом держави призначення товарів, у якому кінцевий споживач підтверджує право такого суб’єкта на постачання йому товарів. Якщо участь посередника у виконанні зовнішньоекономічного договору щодо постачання товарів кінцевому споживачеві визначена у поданому разом із заявою сертифікаті кінцевого споживача, імпортному сертифікаті або іншому документі, оформленому чи підтвердженому уповноваженим державним органом держави призначення товарів, цей документ може не надаватися. 2. АНАЛІЗ РОБОТИ МИТНИХ ОРГАНІВ 2.1 Оцінка роботи митних органів за напрямами Оперативна оцінка роботи митниці здійснюється за трьома напрямами: збір митних платежів, сприяння міжнародній торгівлі, управління ризиками, а також оцінюється інституційний розвиток Держмитслужби. Митні платежі, сплачені платниками податків – суб’єктами ЗЕД, за 2023 р. склали 459,8 млрд грн. Недовиконання запланованих Міністерством Фінансів митних платежів склало 27,3 млрд грн. В окремі місяці 2023 року недовиконання плану було обумовлене курсовим фактором через невідповідність «бюджетного» (42,2 грн/дол. США) та фактичного валютного курсу. В останні два місяці попереднього року основним об’єктивним фактором невиконання плану стало блокування з 06.11.2023 р. перевізниками із Словаччини та Польщі руху вантажних автомобілів в окремих пунктах пропуску через державний кордон [34]. 2.2 Контроль за переміщенням товарів військового призначення та подвійного використання Було прийнято участь у засіданнях робочих, міжвідомчих, координаційних групах та нарадах з питань експортного контролю та переміщенням гуманітарної допомоги відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 01 березня 2022 року № 174, а саме: – 8 – 9 червня 2022 року у регіональному семінарі «Контроль за товарами подвійного використання в ЄС – огляд останніх змін»; – 29 вересня 2022 року у міжвідомчій нараді щодо обговорення проєкту Закону України «Про державний контроль за міжнародними передачами стратегічних товарів». – Забезпечено розробку та надано пропозиції до проєкту Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про державний контроль» за міжнародними передачами стратегічних товарів». 3. УДОСКОНАЛЕННЯ МИТНОГО КОНТРОЛЮ ТОВАРІВ ВІЙСЬКОВОГО ПРИЗНАЧЕННЯ 3.1 Зарубіжний досвід митного контролю товарів військового призначення Обов’язковим для усіх держав-членів Європейського Союзу (ЄС) є використання ними законодавчо-правових актів ЄС у сфері контролю за товарами військового призначення і подвійного використання. Такий підхід реалізується державами ЄС як шляхом прямого посилання на законодавчі акти ЄС та їх використання у рамках національного законодавства, так і шляхом адаптації норм законодавства ЄС у відповідні норми національного законодавства [1]. 3.2 Напрями удосконалення митного контролю товарів військового призначення Системи експортного контролю є складовими загальних систем національної безпеки, зовнішньополітичної та зовнішньоекономічної діяльності держав ЄС. З метою забезпечення належного рівня безпеки держав та конкурентоспроможності національних товарів такі системи повинні постійно оновлюватися та вдосконалюватися. Саме з метою розвитку та вдосконалення системи експортного контролю ЄС Рада ЄС у червні 2011 року схвалила документ «Зелена Доповідь (Green Paper). Система контролю Європейського Союзу над експортом товарів подвійного використання: забезпечення безпеки та конкурентоспроможності у світі, що змінюється». Назва документу підкреслює дві головні складові вдосконалення системи експортного контролю, це безпека та конкурентоспроможність, тобто безпекова та економічна складові експортного контролю. У документі визначається, що реформи у сфері експортного контролю, що здійснюються партнерами ЄС, особливо США, чітко продемонстрували економічне значення експортного контролю та необхідність нових зусиль у напрямку зміцнення конкурентоспроможності європейського експорту при одночасному гарантуванні найвищих рівнів безпеки. У зв’язку з оприлюдненням Зеленої Доповіді держави ЄС визначили свій намір «продовжити розвивати заходи експортного контролю з метою спрощення та посилення транспарентності інфраструктури підприємницької діяльності для експортерів держав ЄС, які одночасно робитимуть внесок у зміцнення міжнародної безпеки» [4].