0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Прагматика та напрями удосконалення пост-митного контролю в Україні (ID:1047802)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Митна справа
Сторінок: 61
Рік виконання: 2023
Вартість: 1000
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 6 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ ПОСТ-МИТНОГО КОНТРОЛЮ В УКРАЇНІ 8 1.1 Економічна сутність пост-митного контролю 8 1.2 Законодавче забезпечення функціонування митного пост-аудиту в Україні 13 2. АНАЛІЗ ОСОБЛИВОСТЕЙ РЕАЛІЗАЦІЇ ПОСТ-МИТНОГО КОНТРОЛЮ В УКРАЇНІ 20 2.1 Аналіз стану перевірок пост-митного контролю 20 2.2 Методи організації проведення пост-аудиту 38 3. ПОСТ-МИТНИЙ КОНТРОЛЬ В УКРАЇНІ: ПРОБЛЕМНІ АСПЕКТИ ТА НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ 45 3.1. Проблемні аспекти пост-митного контролю в Україні 45 3.2. Напрями удосконалення пост-митного контролю в Україні 46 ВИСНОВКИ 50 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 52
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Пост-митний контроль здійснюється: – на основі методів аудиту; – з метою проведення перевірок діяльності учасників ЗЕД після завершення митного оформлення – є процесом збору та оцінки відомостей, що були заявлені під час митного оформлення товару; – для перевірки законності, доцільності, достовірності інформації, наданої суб’єктом зовнішньоекономічної діяльності, шляхом перевірки фінансових документів, декларацій та інших документів суб’єкта ЗЕД, що надаються до митного органу під час переміщення товарів та транспортних засобів; – після випуску товарів. Проаналізувавши визначення вчених, можна навести більш чітке та конкретизоване поняття постмитного контролю. Постмитний контроль є однією з форм митного контролю, яка здійснюється митними органами з координацією з іншими органами виконавчої влади на основі методів аудиту з метою перевірки правильності заповнення декларацій на товари та достовірності зазначених у них даних шляхом перевірки будь-яких документів і відомостей, які стосуються даних товарів або комерційних операцій, проведених до або після випуску товарів, у яких дані товари брали участь, з метою недопущення порушень митного законодавства. Враховуючи вищевикладене з’ясовано, що пост-аудит є формою митного контролю та здійснюється для підтвердження і достовірності даних, зазначених у митних деклараціях, після завершення митного оформлення, що значно спрощує митні процедури під час перетину кордону. Він спрямований на захист економічних інтересів держави та запобігання контрабанді, але через недосконалість українського законодавства, а також досвіду працівників у цій сфері його ефективність значно знижується. Оскільки, в Україні така форма контролю є новою та потребує розвитку і наближення до міжнародних стандартів, вважаємо за необхідне подальше удосконалення законодавчої бази та методичного забезпечення проведення пост-аудиту суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності митними органами України. Уклавши Угоду про асоціацію, Україна стає учасником загальноєвропейського процесу. Перспектива членства в ЄС є стратегічним орієнтиром і потужним стимулом для проведення реформ, удосконалення національної нормативно-правової бази (в тому числі щодо регулювання у митній сфері). З огляду на це, важливим кроком на шляху до адаптації національного законодавства до європейських стандартів є доповнення статті 336 Митного кодексу України пунктом 9 «пост-митний контроль», що запроваджує дієву форму митного контролю. Запровадження такої дієвої форми як постмитний контроль значною мірою сприятиме виконанню митними органами покладених на них завдань: забезпеченню економічних інтересів України та економічної безпеки, контролю за дотриманням суб’єктами ЗЕД законодавства з питань митної справи. Запровадження пост-митного аудиту – ще один важливий крок України на шляху до членства в ЄС. На сьогоднішній день доволі важливо налагодити роботу митного пост-аудиту в Україні, оскільки, на нашу думку, це дасть можливість ефективно виконувати митниці власні функціональні обов’язки та завдання, насамперед ті, що пов’язані із проведення контрольних заходів щодо перевірки правильності проведення деклараційних процедур та їх інформаційної достовірності, дотриманням нормативно-правових норм митного законодавства, а також захисту державних інтересів тощо. Серед усіх виділених нами вище напрямів удосконалення митного пост-аудиту в Україні, на сьогоднішній день найважливішими слід вважати відмову від фіскальної функції митної справи, негайне розв’язання проблем в сфері визначення даного терміну на нормативно-правовому рівні, а також налагодження діяльності державних органів, відповідальних за реалізацію податково-митної політики. Це дозволить ефективно розвинути наявну систему митного пост-аудиту, що сприятиме пришвидшенню інтеграцію України у світове співтовариство.