Зразок роботи
ВСТУП
Державне регулювання зовнішньоекономічної діяльності визначає зовнішньоекономічна політика держави на тому чи іншому етапі. Як звичайно та країна, яка провадить ЗЕД, дотримується або політики вільної торгівлі, або протекціоністської політики. Перша характеризується мінімальним втручанням у процеси ЗЕД, у цьому випадку торгівля розвивається на засадах дії ринкових сил, попиту і пропозиції. Вважають, що за цих умов краще гарантовані ті вигоди, які забезпечує міжнародне економічне співробітництво.
У разі протекціоністської політики - внутрішній ринок захищають від іноземної конкуренції за допомогою митних бар'єрів та інших економічних і політичних важелів.
У разі недосконалої конкуренції на світовому ринку вміло проведена протекціоністська політика є обґрунтованою. Протекціонізм у міжнародній торгівлі допомагає: дещо зменшити вплив на національну економіку негативних тенденцій, що є на світовому ринку; захистити від іноземної конкуренції національні галузі економіки, які ще не зміцніли; сприяє збільшенню зайнятості населення; дає змогу реалізувати внутрішні програми економічного розвитку, збільшувати доходи уряду. Водночас, протекціонізм, створюючи різні перешкоди на шляху міжнародного товарообміну, може завдати значної шкоди національній економіці, зменшити її ефективність і конкурентоспроможність. Тому уряди країн, регулюючи ЗЕД, найчастіше дотримуються політики поміркованої. Це дає змогу значно зменшити негативний вплив протекціонізму. Порівняно відкритим вважають торговельний режим, якщо середній рівень митного оподаткування імпорту менше 25%. Зазначимо, що у разі високих, протекціоністських бар'єрів партнери по торгівлі можуть застосувати такі самі заходи й ефективність захисної політики може бути зведена нанівець.
У тепловозного дизеля кількість тактів дорівнює , кількість циліндрів – , він розвиває ефективну потужність , при частоті обертів колінчастого вала n. Діаметр циліндра – D, хід поршня – S, питома ефективна витрата палива – G, механічний ККД дизеля – m, ККД силової передачі тепловоза з урахуван-ням витрат енергії на допоміжні потреби локомотива – пер.
Необхідно визначити:
– середній ефективний тиск Ре і середній індикаторний тиск Рі, МПа;
– середню швидкість поршня в м/сек;
– часові витрати пального дизелем q, кг/год;
– кількість пального, що подається в циліндр за цикл, г/цикл;
– ефективний (е) та індикаторний (i) ККД дизеля;
– питомі індикаторні витрати палива, кг/кВат∙год;
– загальний ККД тепловоза T;
– дотичну потужність тепловоза NTD, кВат.