0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Звіт з практии в секторі митного оформлення «Пологи» митного поста «Мелітополь» (ID:204516)

Тип роботи: звіт з практики
Дисципліна:Митна справа
Сторінок: 33
Рік виконання: 2017
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
1. Державна фіскальна служба України та її організаційна структура на прикладі митного поста «Мелітополь» Запорізької митниці ДФС 3 2. Положення про м/п «Мелітополь». Права та обов’язки керівництва митного поста 11 3. Порядок проходження служби у митному органі 16 4. Показники діяльності митного органу 26 Висновок 31 Список використаних джерел 32
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1. Державна фіскальна служба України та її організаційна структура на прикладі митного поста «Мелітополь» Запорізької митниці ДФС Організаційна система ДФС України складається з двох структурних рівнів: центрального та місцевого (регіонального). До центрального рівня відноситься апарат ДФС України, до місцевого (регіонального) – територіальні підрозділи ДФС України на місцях, які відповідно до територіального поділу України функціонують в обласних (регіональних), районних центрах країни. До організаційної структури апарату ДФС України належать: інститут керівництва ДФС України (голова ДФС України та дві штатні посади його заступників); 27 департаментів та головних управлінь, що діють на правах департаментів ДФС України; 90 управлінь ДФС України (структурних складових департаментів); 296 відділів ДФС України (структурних складових управлінь та окремих департаментів (головних управлінь), управлінь). Всього у кількості 2 тис. 185 шт. од. Зазвичай до цієї організаційної структури апарату ДФС України можливо віднести й колегіально-дорадчі органи ДФС України, наприклад, Раду з кадрових питань ДФС України [4], групу радників ДФС України [5] тощо. Але вони є додатковими або другорядними елементами центрального рівня організаційної системи ДФС України. Проводячи правовий аналіз структури апарату ДФС України, можна відмітити, що на базі одного ліквідованого Департаменту митної справи Міністерства доходів і зборів України (далі - Міндоходів) (у кількості 203 шт. од.), було створено аж чотири (!) департаменти з питань державної митної справи у апараті ДФС України (у кількості 276 шт. од.): Департамент організації митного контролю та митного оформлення (у кількості 76 шт. од.); Департамент адміністрування митних платежів та митно-тарифного регулювання (у кількості 77 шт. од.); Департамент аналізу ризиків та протидії митним правопорушенням (у кількості 72 шт. од.); Департамент розвитку митної справи (у кількості 51 шт. од.) [5]. У зв’язку з цим виникає низка питань: нащо утворювати замість одного фахового департаменту ДФС України аж чотири? Для більш ефективного регулювання державної митної справи? Навіщо вводити у штатно-посадові книги митниць ДФС України чотири штатні одиниці посад заступників керівників митниць, замість колишніх трьох у митницях Міндоходів України? Для більш дієвого функціонування митниць ДФС на територіях їх службового обслуговування (зонах їх діяльності)? І такі кроки реалізовано у процесі оптимізації центральних органів виконавчої влади, модернізації ролі та функцій виконавчої влади за умов трансформаційного періоду. На нашу ж думку, потрібно скорочувати не державні установи, які замість декількох зводяться в одну, а скорочувати функціональні повноваження цих державних установ, передусім їх контрольні функції. Що стосується другого структурного рівня ДФС України – місцевого (регіонального), то до територіальних підрозділів ДФС України на місцях, які відповідно до територіального поділу України функціонують в обласних (регіональних) та районних центрах країни, відносяться: 1) головні управління ДФС України в областях (далі ГУ ДФС України); 2) головне управління ДФС України в місті Київ; 3) міжрегіональне головне управління ДФС України – Центральний офіс з обслуговування великих платників; 4) митниці ДФС України 5) спеціалізована державна податкова інспекція з обслуговування великих платників; 6) державні податкові інспекції у районах, містах (крім міста Київ), районах у містах та об’єднані державні податкові інспекції ГУ ДФС України в областях та у місті Київ [8]. Слід відмітити, що на територіях службового обслуговування та у складі структур державних податкових інспекцій ДФС України у районах, містах (крім міста Київ), районах у містах, об’єднаних та спеціалізованих державних податкових інспекцій ДФС України дислокуються та діють оперативні підрозділи податкової міліції та слідчі підрозділів фінансових розслідувань [8]. При цьому, в складі апарату ДФС України функціонують на правах департаментів такі підрозділи податкової міліції: 1. Головне слідче управління фінансових розслідувань; 2. Головне оперативне управління; 3. Головне управління власної безпеки [5]. Одним із ключових завдань головних управлінь апарату ДФС України є забезпечення можливості проведення системної послідовної роботи з попередження, виявлення, розслідування та подальшого стягнення реальних коштів до бюджету за рахунок повного руйнування злочинних схем, а також здійснення координації, контролю за відповідною діяльністю підрозділів оперативного реагування податкової міліції та слідчих підрозділів фінансових розслідувань, що дислокуються та діють у складі державних податкових інспекцій ДФС України у районах, містах (крім міста Київ), районах у містах, об’єднаних та спеціалізованих державних податкових інспекцій ДФС України, а також здійснення моніторингу за діями співробітників підрозділів оперативного реагування податкової міліції. До територіальних органів ДФС України відносяться також спеціалізовані департаменти та спеціалізовані органі ДФС України (наприклад, спеціалізована лабораторія з питань експертизи та досліджнь ДФС України, Департамент спеціалізованої підготовки та кінологічного забезпечення ДФС України тощо) [9]. Митниці ДФС України з відокремленими структурами – митними постами, є територіальними органами ДФС України на місцях, особливим «ланцюгом» другого структурного рівняєдиної організаційної системи ДФС України. Відповідно до розпорядження українського уряду від 6 серпня 2014 р., було утворено 26 митниць (юридичних осіб публічного права) територіальних підрозділів ДФС України замість 27 митниць колишніх Міндоходів України): Вінницька, Волинська, Дніпропетровська, Донецька, Житомирська, Закарпатська, Запорізька, Івано-Франківська, Київська, Київська міська, Кіровоградська, Луганська, Львівська, Миколаївська, Одеська, Полтавська, Рівненська, Сумська, Тернопільська, Хмельницька, Черкаська, Чернівецька, Чернігівська, Енергетична [10]. Вже 9 вересня 2014 р. ДФС України створило у структурі 26 митниць, 205 митних постів, які є відокремленими структурними підрозділами цих територіальних підрозділів ДФС України: Вінницька – 6 митних постів, Волинська – 11, Дніпропетровська – 12, Донецька – 9, Житомирська – 6, Закарпатська – 14, Запорізька – 6, Івано-Франківська – 5, Київська – 3, Київська міська – 5, Кіровоградська – 2, Луганська – 10, Львівська – 16, Миколаївська – 6, Одеська – 9, Полтавська - 2, Рівненська – 7, Сумська – 11, Тернопільська – 2, Хмельницька – 3, Черкаська – 4, Чернівецька – 6, Чернігівська – 11, [11], Енергетична – 8 [13]. Найменування митниць ДФС України, їх структурних підрозділів, пунктів контролю та пунктів пропуску через державних кордон України (які знаходяться в зоні діяльності митниць ДФС України та їх характеристика), зазначені у відомчому класифікаторі органів Державної фіскальної служби з питань державної митної справи [9]. Однак цей класифікатор не має прямого відношення до вимог системної побудови митниці та її структурних підрозділів як територіального органу ДФС України. Він визначає інформаційні коди митниць ДФС, їх структурних підрозділів, пунктів пропуску, пунктів контролю на державному кордоні України, що складаються з дев’яти знаків та використовуються в процесі оформлення митних декларацій (ці цифрові коди митниць ДФС України не слід плутати з цифровими індексами (шість, вісім, дев’ять знаків) структурних підрозділів апарату ДФС України, які використовуються при складанні зведеної номенклатури справ апарату ДФС України, при роботі з автоматизованими системами ДФС України, при внесенні змін до еталонної схеми довідників). Дослідження структури митного органу буде відбуватися на прикладі Запорізької митниці ДФС України. Запорізька митниця є митним органом, який у зоні своєї діяльності забезпечує виконання завдань, покладених на органи доходів і зборів. Запорізька митниця є юридичною особою, має самостійний баланс, рахунки в органах, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів, печатку та бланк із зображенням Державного Герба України та із своїм найменуванням і діє відповідно до Конституції України, Митного Кодексу України, інших нормативно-правових актів та на підставі положення, яке затверджується наказом центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику. Митниця є територіальним органом центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, і підпорядковується йому. Місце розташування та зона діяльності Запорізької митниці визначаються відповідними нормативно-правовими актами. Запорізька митниця розташована за адресою: м. Запоріжжя, вул. Кремлівська, 12. Зоною її діяльності є Запорізька область. Структура Запорізької митниці наведена в таблиці 1.