0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Удосконалення стратегії просування туристичних послуг на зовнішньому ринку (ID:33425)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Митна справа
Сторінок: 115
Рік виконання: 2012
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ТА НОРМАТИВНО-ПРАВОВІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ МІЖНАРОДНОГО ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ 1.1. Сутність, головні відмінності туризму від інших видів послуг та особливості його розвитку в Україні 1.2. Державне регулювання сфери туристичних послуг та стратегія розвитку туристичної галузі 1.3. Використання концепції стратегічного управління в індустрії туризму РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «ТУР-СЕРВІС» ТА ПЕРЕДУМОВ АКТИВІЗАЦІЇ НАДАННЯ ПОСЛУГ НА ЄВРОПЕЙСЬКОМУ ТУРИСТИЧНОМУ РИНКУ 2.1. Загальна характеристика ТОВ «Тур-сервіс» та аналіз результативності його господарської діяльності 2.2. Дослідження передумов активізації зовнішньоекономічної діяльності ТОВ «Тур-сервіс» на європейському ринку туристичних послуг 2.3. Вибір маркетингової стратегії просування послуг ТОВ «Тур-сервіс» на європейському ринку РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „ТУР-СЕРВІС” ПРИ ВИХОДІ НА ЄВРОПЕЙСЬКИЙ РИНОК ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ 3.1. Впровадження системи підтримки продаж туристичних продуктів на зовнішньому ринку 3.2. Прогнозування попиту та забезпечення конкурентоспроможності туристичних послуг ТОВ «Тур-сервіс» на зовнішньому ринку 3.3. Використання сучасних інформаційних технологій в просуванні турпродукту на європейському ринку ВИСНОВКИ ПРОПОЗИЦІЇ ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову