0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Використання переваг транснаціоналізації під час реалізації конкурентної стратегії ТОВ «Шиндлер» на зовнішньому ринку (ID:33532)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Митна справа
Сторінок: 122
Рік виконання: 2012
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ Й РЕАЛІЗАЦІЇ СТРАТЕГІЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА НА ЗОВНІШНІХ РИНКАХ 1.1. Сутність та зміст стратегії конкурентоспроможності підприємства 1.2. Загальний аналіз конкурентних стратегій за класифікаційними ознаками 1.3. Підходи до формування стратегії конкуренції підприємства – суб’єкта зовнішньоекономічної діяльності та її адаптації до вимог конкретного ринкового середовища РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СТРАТЕГІЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТОВ «ШИНДЛЕР» НА ЗОВНІШНЬОМУ РИНКУ 2.1. Загальна характеристика та аналіз фінансово-господарського стану ТОВ «Шиндлер» 2.2. Специфічні риси конкурентної стратегії, що використовується підрозділом Shindler AG на українському ринку 2.3. Оцінка фактичних та перспективних ринкових умов функціонування ТОВ «Шиндлер» при експансії на зовнішній ринок РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТОВ «ШИНДЛЕР» НА ЗОВНІШНЬОМУ РИНКУ 3.1. Резерви підвищення рівня ефективності функціонування ТОВ «Шиндлер» на зовнішньому ринку ліфтового обладнання 3.2. Підвищення рівня конкурентоспроможності продукції як засіб проникнення ТОВ «Шиндлер» в якості комісіонера на російський ринок 3.3. Оцінка економічного ефекту розширення посередницьких функцій ТОВ “Шиндлер” на російському ринку ВИСНОВКИ ПРОПОЗИЦІЇ ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову