0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Управління конкурентоспроможністю вітчизняних логістичних центрів на зовнішньому ринку (ID:441502)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Митна справа
Сторінок: 151
Рік виконання: 2020
Вартість: 1000
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП.5 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ЛОГІСТИЧНИХ ЦЕНТРІВ.9 1.1. Поняття конкурентоспроможності суб’єкта ринку та її фактори.9 1.2. Функції та призначення логістичних центрів в системі вантажообороту країни.17 1.3. Оцінка конкурентоспроможності логістичних центрів.27 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ПАТ «КИЇВСЬКИЙ РІЧКОВИЙ ПОРТ».35 2.1. Економічна характеристика та оцінка фінансового стану ПАТ «Київський річковий порт».35 2.2. Аналіз конкурентоспроможності портів України.48 2.3. Облік та оподаткування ПАТ «Київський річковий порт».64 РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПАТ «КИЇВСЬКИЙ РІЧКОВИЙ ПОРТ».78 3.1. Заходи збільшення пропускної можливості порту.78 3.2. Основні напрями розвитку порту щодо підвищення рівня його конкурентоспроможності.88 3.3. Формування економічного механізму забезпечення конкурентоспроможності Київського річкового порту на базі впровадження європейського досвіду.101 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ.112 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.119 ДОДАТКИ.129
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність магістерської роботи. Розвиток міжнародного ринку виробництва продукції йде шляхом спеціалізації та одночасної інтеграції, коли сировину добувають в одних країнах, а виготовляють продукцію і здійснюють збірку механізмів в інших. Це стимулює вдосконалення національних транспортних систем, формування міжнаціонального ринку транспортних послуг. Перше місце займають вимоги щодо прискореного руху товарів, безпеки і збереження вантажів, реалізації технологій перевезень «від дверей до дверей» і «точно в строк». Застосування методів логістики в управлінні вітчизняними логістичними центрами (портами) на зовнішньому ринку явище не нове. З 1970-х рр. портові підприємства СРСР працювали на принципах безперервного планування і регулювання; у виробництво було впроваджено безперервні плани графіки роботи флоту, графіки роботи портів, графіки роботи транспортних вузлів. Застосування принципів безперервного планування можна охарактеризувати як високий рівень диспетчеризації того часу. Очевидно, що це і був логістичний підхід до обробки експортно-імпортних, транзитних вантажів в морських портах в умовах планової економіки. Однак термін «логістика» в той час не був настільки популярний. Відзначимо, що в світовій глобалізованій економіці для реалізації конкурентних переваг морських портів необхідно використовувати наявний досвід в диспетчеризації із застосуванням сучасних ІT-технологій. Сучасна економічна ситуація в Україні характеризується збільшенням обсягів виробництва в багатьох галузях народного господарства і, як наслідок, постійно зростаючим обсягом перевезень. Транспортна галузь охоплює не тільки доставку вантажів всередині країни, а й експортно-імпортні і транзитні вантажопотоки, які як правило перевозяться не одним видом транспорту, а декількома (мультимодальні перевезення). Вимоги вантажовідправників і вантажоодержувачів до якості сервісу транспортних компаній постійно ............