0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Удосконалення менеджменту органів ДФС України у митній сфері (ID:441516)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Митна справа
Сторінок: 137
Рік виконання: 2020
Вартість: 1000
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП.5 РОЗДІЛ 1. МЕТОДОЛОГІЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ МИТНИМИ ПІДРОЗДІЛАМИ ДФС УКРАЇНИ.9 1.1. Управління митними підрозділами ДФС України.9 1.2. Методичні засади адаптації ДФС України до вимог менеджменту XXI століття.15 1.3. Функції та принципи менеджменту в митних органах.31 Висновки до 1 розділу.39 РОЗДІЛ 2. УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ МИТНИМИ ПІДРОЗДІЛАМИ ДФС УКРАЇНИ.41 2.1. Аналіз управління кадровими ресурсами та підходи до формування кадрового потенціалу митних підрозділів ДФС України.41 2.2. Управління інноваційними процесами та підходи до інноваційної діяльності митних підрозділів ДФС України.60 2.3. Методичні рекомендації щодо впровадження галузевої моделі системи управління митним підрозділом.71 Висновки до 2 розділу.89 РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ МЕХАНІЗМУ МИТНО-ТАРИФНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.92 3.1. Фіскальний напрямок митного менеджменту.92 3.2. Нетрадиційні методи управління фіскальною діяльністю митних підрозділів ДФС України.99 3.3. Управління правоохоронною діяльністю митних підрозділів ДФС України.106 Висновки до 3 розділу.115 ВИСНОВКИ.118 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.124 ДОДАТКИ.134
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми магістерського дослідження. Перетворення, які відбуваються в Україні, не мають аналогів у світовій практиці та принципово відрізняються від усіх попередніх економічних реформ своєї масштабністю й радикальністю заходів. На цей раз вони стосуються не окремих ланок, блоків чи галузей, а всієї господарської та суспільно-політичної системи. Однак, грубі помилки та прорахунки, допущені при їх здійсненні, спричинили в країні глибоку економічну кризу, яку за масштабами можна порівняти лише з Великою депресією 30-х рр. Занадто поспішна і передчасна лібералізація зовнішньої торгівлі, непомірно високі податкові збори, відсутність налагодженого механізму регулювання цін на енергоносії, недостатньо продумана приватизація видобувних галузей промисловості, беззастережне виконання рекомендацій МВФ та інших міжнародних організацій, що захищають, у першу чергу, інтереси розвинених країн, а не вітчизняних підприємців – майже всього цього можна було б уникнути, маючи добре налагоджену й ефективно функціонуючу систему державного управління економікою. Згідно думки провідних фахівців у сфері управління, успіхи нації багато в чому визначаються не стільки природними ресурсами, економічним базисом або сучасними технологіями, скільки ефективністю управління. Найбільш повно сенс подібного погляду висловив відомий американський теоретик П. Дракер у своєму висловлюванні про те, що немає слаборозвинених країн, а є лише слабокеровані країни. Таким чином, в ситуації, що склалася, одним із найбільш актуальних завдань, що стоять перед Україною, є розробка науково-обґрунтованої стратегії економічного регулювання та побудови на її основі добре налагодженої й ефективно функціонуючої системи державного управління, спрямованої на стимулювання розвитку зовнішньоекономічної діяльності. Центральне місце у вирішенні поставленої задачі займають митні ...................