Франчайзинг як перспективна форма ведення підприємницької діяльності в роздрібній торгівлі (ID:1110880)
Зміст
ВСТУП……………………………………………………………...........…….4
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОЦЕСУ РОЗРОБКИ СТРАТЕГІЇ В ТОРГІВЛІ………..………………………………………………………………...6
1.1. Франчайзинг як модель ведення бізнесу: історія, ключові визначення…………………………………………………………………………6
1.2. Переваги і недоліки франчайзингу …………………………………….14
1.3. Види франчайзингу…………………..……………………………….…18
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РИНКУ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ У РОЗРІЗІ РОЗВИТКУ ФРАНЧАЙЗИНГУ НА ПРИКЛАДІ ТМ «COLUMBIA»……..27
2.1. Підвищення ефективності розвитку мереж роздрібної торгівлі в умовах франчайзингу……………………………………………………..……..27
2.2. Розвиток франчайзингу ТМ «COLUMBIA»…………………………...32
ВИСНОВКИ…………………….…………………………………………….37
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ …………..……………………….39
ДОДАТКИ…………………………………………………………………….43
Зразок роботи
Актуальність теми. У багатьох розвинених державах франчайзингу приділяється відмінна увага та підтримка з боку законодавчої та виконавчої влади. Оскільки відкриття франчайзингових компаній спільно зі створенням нових робочих місць означає наступну легалізацію підприємницької роботи, збільшення збирання податків. Франчайзер, як випливає з особистих договірних інтересів, ретельно здійснює контроль франчайзі щодо фінансової прозорості операцій та достовірності його звітності.
Вочевидь, що застосування франчайзингу скорочує втрати, збільшує ефективність реклами, впровадження технічних та технологічних нововведень, підвищує рівень продажу та прибуток компаній, що у сукупності сприяє розвитку економіки загалом.
Крім цього, франчайзингові мережі виступають у вигляді каналів трансферу інновацій, у яких франчайзер виступає розробником інновацій, а франчайзі вважається їх покупцем та випробувачем.
Аналіз досліджень і публікацій з означених питань показав, що застосування франчайзингових відносин у розвинених країнах світу та в Україні, розгляд франчайзингу як інноваційної форми малого і середнього бізнесу стали останнім часом предметом дослідження провідних зарубіжних та українських учених, серед яких слід відзначити праці Г.Андрощука [1], З.Варналій [3], В.Рудашевського [24], Я.Сидорова [9], Д.Стенворта [28], О.Суковатого [25] та інших.
Останнім часом все більший інтерес у виробників та торгових компаній викликає франчайзинг як спосіб створення стабільної та гнучкої мережі роздрібних магазинів. Особливо приваблює українські компанії можливість відкривати нові магазини в рамках франчайзингу, не відволікаючи кошти. Перші підсумки роботи франчайзингових проектів на роздрібному ринку свідчать про те, що найуспішніші компанії пройшли частину шляху в цьому напрямку, а спроби багатьох інших поки що не мали успіху.
Мета роботи: перспективний аналіз ринку роздрібної торгівлі у розрізі розвитку франчайзингу та оцінка його ефективності та результативності.
Об’єкт роботи: франчайзингу на прикладі ТМ «COLUMBIA».
Предмет роботи: комплекс теоретичних та практичних положень, що розкривають роль і значення франчайзингу у роздрібній торгівлі.
Завдання роботи:
- Охарактеризувати ключові визначення, переваги та недоліки франчайзингу, як моделі ведення бізнесу;
- Дати характеристику видам франчайзингу;
- Дати характеристику франчайзингу як перспективній формі ведення підприємницької діяльності в роздрібній торгівлі;
- Провести аналіз розвитку ринку роздрібній торгівлі у розрізі франчайзингу на прикладі ТМ «COLUMBIA».
Методи дослідження:
- теоретичний аналіз літератури;
- метод графічного представлення даних;
- метод описової статистики.
Інші роботи з даної категорії: