0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Експортний потенціал (ID:145113)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 33
Рік виконання: 2016
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. Теоретико – методологічні засади визначення управлінських інструментів експортного потенціалу 1.1 Поняття, структура експортного потенціалу та фактори його формування 1.2 Класифікація інструментів управління експортним потенціалом та їх роль в розвитку галузі РОЗДІЛ 2. Оцінка управлінських інструментів експортного потенціалу машинобудівної галузі в Україні 2.1 Сучасний стан і проблеми експортного потенціалу машинобудівної галузі України 2.2 Оцінка існуючих інструментів експортного потенціалу машинобудування в Україні РОЗДІЛ 3. Шляхи поліпшення інструментів управління експортним потенціалом галузі машинобудування в Україні ВИСНОВКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1.1 Поняття, структура експортного потенціалу та фактори його формування Значення вивезення на світовий ринок готових виробів, в першу чергу з високою доданою вартістю, як чинника прискорення соціально-економічного розвитку очевидно. Оскільки їх виробництву властива розгалужена система прямих і зворотних зв'язків, залучення до обороту суміжних підприємств і галузей, що позитивно впливає на зростання і підвищення конкурентоспроможності економіки країни в цілому, і дає практично безмежні можливості по розширенню асортименту і поліпшенню споживчих властивостей виробленої продукції. Особливу роль грає вивезення інноваційної продукції, ноу-хау, інжинірингових і консалтингових послуг. Досвід розвинених країн свідчить, що регіони, які виступають на зовнішньому ринку з новими, інноваційними продуктами, створюють на ньому нову нішу, за допомогою активної експортної політики і механізму підтримки просування відповідної продукції, організовують зовнішній попит, що сприяє зростанню зайнятості, так і зміцненню його позицій в світових господарських зв'язках [8, с.388]. Багато авторів під експортним потенціалом підприємства розуміють рівень конкурентоспроможності його продукції на зовнішньому ринку. Проте таке розуміння не зачіпає особливості організації і адмініструванні виробничої і зовнішньоторговельної діяльності машинобудівних підприємств. Експортний потенціал машинобудівного підприємства є сукупністю об'єктивно існуючих можливостей і ресурсів по виробництву і реалізаціями продукції на зовнішніх ринках, що складаються під впливом внутрішньої і зовнішньої середовищ. У запропонованому визначенні поняття експортного потенціалу галузі є розмежування на два підходи. Перший ресурсний (чи внутрішній) характеризується наявністю можливостей (реальних ресурсів і потенційних можливостей) у безпосереднього підприємства. Другий підхід ґрунтується на результаті (зовнішній рівень) - реалізація продукції на міжнародному ринку. У запропонованому визначенні реалізується системний підхід до розуміння цієї економічної категорії – ресурсний (внутрішній) і результативний (зовнішній) [25]. Найбільш вдале, на наш погляд, трактування експортного потенціалу пропонують Ю.А.Савінов і А.Ю.Мігунов: «експортний потенціал це здатність національної економіки, її секторів, галузей, підприємств і компаній виробляти конкурентоздатні на світовому ринку товари і послуги шляхом використання порівняльних національних переваг (масштабні природні ресурси, сприятливі географічні, інфраструктурні і інші чинники, висока продуктивність праці і т. д. ), так і нових конкурентних переваг, заснованих на досягненнях науки і науково-технічного прогресу» [ 9, с.26-32]. РОЗДІЛ 3. Шляхи поліпшення інструментів управління експортним потенціалом галузі машинобудування в Україні У сучасній ситуації для економіки України найближчим часом необхідно передбачити заходи, які б поступово забезпечували експорт сировини машинами, і суттєво збільшити виробництво продукції машинобудування для експорту та заміни імпорту. Для цього необхідно проводити активну фінансову підтримку підприємств машинобудівної та сумісних з нею галузей економіки України з боку держави та з боку приватних інвесторів для покращення стану підприємств, а також для диверсифікації експорту. Необхідна державна підтримка в сфері розвитку інновацій у машинобудування, для підвищення конкурентоздатності нашої продукції машинобудівної галузі на закордонних ринках. Сьогодні, коли багато підприємств галузі значно зменшили свої економічні показники, залишилися сам на сам з проблемною фінансовою ситуацією, потрібні конкретні державні методи, націлені на підвищення експорту продукції машинобудівної галузі, і це не лише фінансова підтримка, а ще й адміністративні заходи. Маються на увазі податкові канікули, експортні субсидії, додаткові пільги та спрощення оподаткування в цій галузі. У цей же час слід спрямовувати зусилля на відновлення потужностей експортного спрямування в галузях промисловості, що так чи інакше пов’язані з машинобудуванням. Також слід вирішувати питання створення нових експортних потужностей для випуску новітньої високотехнічної продукції, виходячи з наявного попиту на міжнародних ринках. Найбільше уваги необхідно приділити підприємствам машинобудівного комплексу, який повинен збільшити експорт продукції та значно розширити асортимент технічного переозброєння сільськогосподарського виробництва [17, с. 48-55]. Загальновідомо, що для збільшення експортного потенціалу країни необхідно стимулювати експорт. В Україні з другого півріччя 2009 року був введений в експлуатацію web-портал , який забезпечує українських експортерів інформацією щодо законодавчої та нормативно-правової бази з питань зовнішньоекономічної діяльності, митно-тарифного і нетарифного регулювання, а також інформацією щодо перспективних ринків збуту товарів українського походження тощо. Окрім того, наказом № 133 від 15.05.2007 р. утворено Раду експортерів Міністерства економіки України. Просування українського експорту на міжнародні ринки збуту здійснюється із залученням торговельно-економічних місій у складі закордонних дипломатичних установ України [12, с. 71]. Cпробуємо визначитися з інструментами державної підтримки, використання яких в реальних умовах зовнішньоекономічної діяльності підвищує рівень експортного потенціалу машинобудівних підприємств. Усі інструменти державної підтримки розвитку експортного потенціалу, доступні підприємствам машинобудування, взаємозалежні, і сам процес є єдиним цілим. В той же час кожен інструмент має свої показники результату і витрат.