0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

УКРАЇНСЬКІ КОМПАНІЇ ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ НА СВІТОВИХ РИНКАХ (ID:152475)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 60 сторінок
Рік виконання: 2017
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП…………………………………………………………………...….4 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКОВОЇ КОН’ЮНКТУРИ ДЛЯ ПІДПРИЄМСТВ-ЕКСПОРТЕРІВ ПРОДОВОЛЬЧОЇ ПРОДУКЦІЇ ……………...………………………………………….……………7 1.1. Зміст і основна характеристика ринку продовольчої продукції………………………………………………………………….………..7 1.2. Кон’юнктура товарного ринку і особливості впливу кон’юнктури зовнішніх ринків на експортну діяльність.………………………………….…11 1.3.Кон’юнктурні показники і методи їх дослідження………….……...22 РОЗДІЛ ІІ. ЕКСПОРТНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ І ЗАХОДИ ПО ЙОГО ПОСИЛЕННЮ …….…………...27 2.1. Умови та фактори виходу на зовнішній ринок………………..........27 2.2. Експортний потенціал окремих галузей харчової промисловості України.…………………………….…………………………………………….31 2.3. Заходи для посилення експортного потенціалу харчової промисловості……………………………………………..…………………..…35 РОЗДІЛ ІІІ. Експортна діяльність підприємств харчової промисловості та її державна підтримка………….………………………………..……………38 3.1. Компанії олійно-жирової промисловості на зовнішніх ринках…………………………...………………………………………………..38 3.2. Експортний потенціал підприємств кондитерської промисловості……………………………………………………………...…….43 3.3. Масло-молочні і сироробні підприємства на зовнішніх ринках…………………………………………………………………………….47 ВИСНОВКИ………………………………………………………..……...51 РЕЗЮМЕ ІНОЗЕМНОЮ МОВОЮ……………………………..……….55 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ…………………..………...56
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову