0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ОСОБЛИВОСТІ СФЕРИ ПОСЛУГ ВЕЛИКОБРИТАНІЇ (ID:174557)

Тип роботи: реферат
Сторінок: 15
Рік виконання: 2014
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА СФЕРИ ПОСЛУГ ВЕЛИКОБРИТАНІЇ 4 РОЗДІЛ ІІ. ІСТОРИЧНІ ПЕРЕДУМОВИ РОЗВИТКУ СФЕРИ ПОСЛУГ ВЕЛИКОБРИТАНІЇ 6 РОЗДІЛ ІІІ. СФЕРА ТУРИЗМУ ВЕЛИКОРТАНІЇ 7 РОЗДІЛ ІV. БАНКІВСЬКА СФЕРА ВЕЛИКОБРИТАНІЇ 9 ВИСНОВКИ 13 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 14
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РОЗДІЛ ІІІ. СФЕРА ТУРИЗМУ ВЕЛИКОРТАНІЇ Великобританія має розвинену індустрією туризму. У ній зайнято 2,1 млн. чол. У цій сфері працює 8% малих компаній. У 2001 р. Великобританію відвідали 22,8 млн. іноземців. Її частка у світовому туризмі становить 3,4%. За цим показником вона знаходиться на 7-му місці у світі. Найбільше число відвідувачів із США, Франції, Німеччині, Ірландської Республіки, Нідерландів. Великобританія – батьківщина сучасного туризму як форми проведення культурного дозвілля. Ще в 1840 р. проповідник Кук з англійського містечка Мельбурн заснував першу в світі туристську фірму. Через рік фірма організувала для п'ятисот членів «Суспільства непитущих» поїздку по передмістях Лондона, а в 1844-1846 рр.. – екскурсії по різних частинах Англії та Шотландії. Великобританія - одна з найбільш економічно розвинених країн світу, і в ній знаходяться найбільші світові фінансові і торгові центри (Лондон, Ліверпуль, Глазго), відомі наукові центри (Лондон, Оксфорд, Кембридж, Единбург), що збільшує значення ділового і конгресового туризму. Спортивні матчі Великобританії, особливо футбольні, - ще один засіб заохочення туристів до країни. Особливість сфери туризму Англії полягає у її регулюванні Міністерством культури, ЗМІ та спорту, яке співпрацює з VisitBritain (орган, який безпосередньо займається розвитком туризму у країні). VisitBritain є Національним агентством з туризму Британії, відповідальним за маркетинг Британії у всьому світі. VisitBritain є позавідомчим державним органом, який фінансується Міністерством культури, ЗМІ та спорту, співпрацює з урядом та великою кількістю організацій у Великобританії та за кордоном з ціллю популяризації та ефективного просування туристичних продуктів Британії. Складовою VisitBritain є мережа з більш ніж 70 туристичних представництв у різних країнах світу, що є найперспективнішими ринками для реалізації британського туристичного продукту. Щорічно з державного бюджету виділяється близько 80 млн. фунтів стерлінгів для проведення маркетингової діяльності, а також утримання закордонних туристичних представництв. Аналіз проведених у Великобританії маркетингових досліджень свідчить, що 1 фунт стерлінгів, вкладений у туризм, дає 27 фунтів прибутку, з них 4 фунти повертаються у вигляді податків [7]. Важливою складовою державного регулювання туристичної сфери Великобританії є регіональні туристичні ради (РТР). Вони зазвичай координують свою діяльність на місцевому рівні з органами місцевого самоврядування, а на регіональному та міжрегіональному рівні співпрацюють з агентствами регіонального розвитку. Фінансування здійснюється на рівні держави, місцевих рад та приватними структурами. Специфікою діяльності цих рад є те, що вони функціонують за рамками існуючих територіальних одиниць, розглядаючи території з позиції їх туристичної привабливості. До головних функцій РТР відносяться: формування стратегії розвитку туризму на регіональному рівні, представництво інтересів регіону на національному рівні, розвиток туристичної інфраструктури, популяризація регіону. Структура туристичного сектору Великобританії зображена на рис 2.1.