0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Розвиток міжнародної торгівлі послугами: масштаби, структура, тенденції (ID:206241)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 38
Рік виконання: 2018
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП………………………………………………………………………… 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ ПОСЛУГАМИ…………………..………………………….……. 5 1.1 Суть, особливості та передумови формування міжнародного ринку послуг…………………………………………………………………….…… 5 1.2 Структура та види послуг в міжнародній торгівлі………………….…. 8 РОЗДІЛ 2. СУЧАСНИЙ СТАН РОЗВИТКУ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ ПОСЛУГАМИ………………………………………………………..…….… 12 2.1 Аналіз основних показників міжнародної торгівлі послугами………. 12 2.2 Регулювання міжнародної торгівлі послугами…………………………. 17 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ ПОСЛУГАМИ ТА ШЛЯХИ ЇХ ВИРІШЕННЯ……………………………………………… 22 ВИСНОВКИ…………………………………………………………………… 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………. 34 ДОДАТКИ……………………………………………………………………. 37
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
2.1 Аналіз основних показників міжнародної торгівлі послугами На сьогоднішній день міжнародний обмін послугами здійснюється в основному між розвиненими країнами і характеризується високим ступенем концентрації, але за перше десятиріччя XXI століття спостерігалася тенденція до зниження частки розвинених країн в міжнародної торгівлі послугами. Так, якщо в середині 90 - Х років на розвинені країни припадало близько 70% експорту і імпорту послуг, то вже до 2010 року - близько 50%. Лідерами серед розвинених країн є США, Франція, Великобританія, Нідерланди (найбільші експортери послуг), а також Німеччина, Японія, Італія (найбільші імпортери послуг) [24]. Серед країн, що розвиваються в міжнародній торгівлі послугами виділяються три групи країн. До першої відносяться нові індустріальні? ні країни, особливо азіатського регіону - Республіка Корея, Гонконг, Сінгапур, Тайвань, Китай, Таїланд активно виступають на світовому ринку послуг, збільшивши протягом двох десятиліть її обсяги більш ніж в 6 разів. Другу групу складають країни, для яких виробництво послуг є головним напрямком розвитку економіки. Третя група об'єднує найменш розвинуті країни, є експортерами на світовий ринок переважно сировини (Ангола, Гана, Лівія, Іран і т. д.). Для них торгівля послугами у зовнішньої торгівлі становить менше 10%. Для держав Центральної та Східної Європи, Балтії та СНД, незважаючи на деяке нарощування торгівлі послугами характерно перевищення ввезення послуг над вивезенням [24]. У табл. 2.1 виконаємо аналіз динаміки експорту послуг у країнах світу на протязі 2014-2016 рр. Дані табл. 2.1 свідчать про зниження загального обсягу експорту послуг у країнах світу у 2015 р. на 15,49% та зростання у 2016 р. – на 1,35%. На дану величину вплинуло у 2016 р. зростання експорту послуг з переробки матеріальних ресурсів на 4,39%, послуг з ремонту та технічного обслуговування - на 20,62%, транспортних послуг - на 0,71%, послуг пов’язаних з подорожами – на 2,14%, послуг будівництва – на 33,47%, послуг страхування – на 16,56%, послуг у сфері телекомунікації – на 3,69%. В свою чергу відбулось зниження експорту фінансових послуг – на 56,43%, роялті та інших послуг – на 42,36%, ділових послуг – на 3,19%, послуг приватним особам – на 31,53% та державних, урядових послуг – на 17,43%. На рис. 2.1 відобразимо графічну ілюстрацію структури експорту послуг країнами світу у 2016 р.