0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Підготовка зовнішньоторгівельної угоди з експорту пива (ID:231486)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 38
Рік виконання: 2018
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
Вступ 1. Аналітична маркетингова оцінка ринку пива 1.1. Аналіз світового ринку пива 1.2. Аналіз українського ринку пива 2. Правове обґрунтування можливості здійснення даної зовнішньоекономічної угоди 2.1. Законодавча база 2.2. Нормативно правові умови здійснення операції 3. Зовнішньоекономічний контракт 4. Оцінка ефективності зовнішньоторгівельної операції Висновки Список використаних джерел  
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Отже, пивоварна промисловість України у сучасному світовому виробництві продукції глобальної пивоварної галузі, яке сягнуло 20,759,705 кілолітрів у 2017 році, що забезпечує свою частку в межах 1% світового ринку пива. При визначенні географічної сегментації глобального ринку пива нами застосована трьохрівнева схема (модель) світового розміщення: континентальна, макрорегіональна та на рівні окремих країн – виробників. Аналіз динаміки світового виробництва пива свідчить, що з початку нового тисячоліття формується і набуває ознак стабільності наступна континентальна модель глобального ринку пивоварної продукції – Європа охоплює 32,2%; Азія – 31,7%; Північна Америка – 19%; Південна Америка – 11%; Африка – 5% та Австралія / Океанія – 1, 2%. На макрорегіональному рівні вона трансформується і набуває наступного змісту та глобальних співвідношень: Європа як макрорегіон покриває 27,0% світового виробництва пива; Азія – 34,0%; Латинська Америка – 16,6%; Північна Америка – 13,9%; Африка – 6,8%; Океанія – 1,1%; Близький Схід – 0,6%.