0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Розрахунок ефективності експортної операції м`яса птиці (ID:255310)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 42
Рік виконання: 2017
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП………………………………………………………………………3 РОЗДІЛ 1. ПЕРЕДКОНТРАКТНА РОБОТА ЩОДО ПРОВЕДЕННЯ ЕКСПОРТНОЇ ОПЕРАЦІЇ. 1.1 Аналіз кон`юктури та прогнозування розвитку світового ринку м`яса птиці…………………………………………………………………………5 1.2. Дослідження кон`юктури ринку м`яса птиці……………………….10 1.3. Оцінка впливу зовнішнього середовища на проведення експортної операції м`яса птиці……………………………………………………………...16 РОЗДІЛ 2. ПЛАНУВАННЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ЕКСПОРТУ З УКРАЇНИ 2.1. Правове регулювання експорту м`яса птиці………………………..19 2.2. Особливості бізнес-планування експортної операції……………...24 2.3. Обгрунтування структури та змісту експортного контракту……...26 РОЗДІЛ 3. ТЕХНІКО-ЕКОНОМІЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ ЕКСПОРТНОЇ ОПЕРАЦІЇ І РОЗРАХУНОК ПРИБУТКУ НА ЕКСПОРТ 3.1. Калькуляція витрат на проведення експортної операції…………..31 3.2. Документообіг за експортної операції……………………………...32 3.3. Методика та розрахунок прибутку на експорт продукції…………36 ВИСНОВКИ……………………………………………………………….38 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………………...39 ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РОЗДІЛ 1. ПЕРЕДКОНТРАКТНА РОБОТА ЩОДО ПРОВЕДЕННЯ ЕКСПОРТНОЇ ОПЕРАЦІЇ 1.1 Аналіз кон`юктури та прогнозування розвитку світового ринку м`яса птиці Світове виробництво м’яса зростало вподовж останніх 20 років у середньому на 2,1% на рік, перевищивши, згідно даних OECD-FAO Agricultural Outlook 2016-2025, обсяги в 310 млн. тонн у 2015 році. При цьому найбільшими темпами зростало виробництво м’яса птиці – на 3,6% в рік (рис.1.1). Якщо у 1995 р. частка птиці у виробництві була на рівні 27%, то в 2015 р. вона сягнула 36%. Цікаво, що весь цей час найбільше в світі вироблялось саме свинини, але зараз м’ясо птиці майже наздогнало її і, очевидно, стане лідером ринку вже найближчими роками. Рис.1.1. Світове виробництво м’яса Примітка: дані наведено у забійній вазі Джерело: OECD-FAO Agricultural Outlook 2016-2025 [31 . . . 1.2. Дослідження кон`юктури ринку м`яса птиці Птахівництво і птахопереробна промисловість України є досить ефективними галузями сільського господарства, що забезпечують населення цінним м'ясом і яйцями. Їх роль складно переоцінити. Господарське значення мають: кури, індики, цесарки, гуси, качки. Від птиці можна отримати продукцію в 4-6-місячному віці, бройлери ж у 50-денному віці досягають маси 1,8 кілограмів. Найбільше господарське значення мають кури. Забійний вихід потрошених тушок курей, гусей, качок та індиків складає 57-60%, а напівпотрошених - 77-80%. За господарською продуктивності курей і качок підрозділяють на м'ясних, яйценосних і загального використання. За хімічним складом м'ясо птиці відрізняється від м'яса забійних тварин підвищеним вмістом біологічно цінних білків і легкозасвоюваного жиру. М'ясо птиці містить 50-70% води, 16-22% білків, 16-45% жирів та мінеральні речовини і вітаміни. Такий розподіл сприяє доброму засвоюванню м'яса і жиру птахів організмом людини. Ціни реалізації окремих видів птиці та м'яса птиці в основному залежать від попиту на них і коливаються залежно від строків продажу та каналів збуту. Середня реалізаційна ціна по всіх каналах у 2017 р. становила від 37000 грн./т до 42000 грн/т. Різниця між максимальною і мінімальною середньою за 2017 р. ціною одиниці живої маси птиці в областях становила 5000 грн./т. Станом на 1 березня 2017 року чисельність птиці всіх видів в Україні склала 194736,6 тис. голів (табл..1.1) Таблиця 1.1 Чисельність птиці всіх видів в Україні [7] . . . 1.3. Оцінка впливу зовнішнього середовища на проведення експортної операції м`яса птиці Основними факторами зовнішнього середовища під час експортних операцій м’яса птиці з України є загроза пташиного грипу у Німеччині,а також сусідніх країніх – Австрії, Угорщині. Так, за даними Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, у листопаді 2016 року Україна обмежила імпорт птиці з двох німецьких земель, де зафіксували спалах пташиного грипу на птахофермах. Йдеться про землі Шлезвіг-Гольштейн і Мекленбург-Передня Померанія. Згодом вірус виявили у диких птахів ще у 11 федеральних землях. Вже з 24 липня 2013 р. отримано дозвіл на експорт української курятини до Європейського Союзу обсягом близько 0,5 тис. т. ЄС має досить високий рівень тарифного захисту на м’ясо та м’ясопродукти, наприклад, середній тариф у 2016 р. становив 20,4%, на той час як в Україні – лише 11%. Максимальний рівень тарифу «режим найбіль- шого сприяння» на м’ясну групу товарів у ЄС може становити 134%, а в Україні – 20%. Тому важливим для України є отримання квоти на експорт м’яса птиці та напівфабрикатів в ЄС – 16 тис. т з поступовим збільшенням протягом п’яти років до 20 тис. n [9, 19]. РОЗДІЛ 2. ПЛАНУВАННЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ЕКСПОРТУ З УКРАЇНИ. 2.1. Правове регулювання експорту м`яса птиці ( ставки мита, за яким кодом продукція закодована). Підставою для застосування до українських товарів торговельних преференцій є наявність сертифікату походження (переміщення) товарів EUR.1, який з 1 січня 2016 року видають митні органи на безоплатній основі. З метою організації повноцінного функціонування системи визначено місця видачі сетифікатів – 162 підрозділи митниць, які максимально наближені до потенційних експортерів/виробників. Інформація щодо актуальних ставок увізного мита ЄС для товарів походженням з України доступна в режимі он-лайн на інтернет-ресурсі Європейської Комісії Export Helpdesk в розділі "Мій експорт" (рис.2.1, 2.2) . . . 2.2. Особливості бізнес-планування експортної операції На рис. 2.5 схематично представлено логіку здійснення експортної операції. Рис.2.5 Блок-схема експортної операції З метою деталізації процесу експорту та зясування строків окремих процедур і відповідальних виконавців систематизуємо процес здійснення експортної операції порокові у таблиці 2.1. Таблиця 2.1 Етапи здійснення експортної операції операції . . . РОЗДІЛ 3. ТЕХНІКО-ЕКОНОМІЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ ЕКСПОРТНОЇ ОПЕРАЦІЇ І РОЗРАХУНОК ПРИБУТКУ НА ЕКСПОРТ 3.1. Калькуляція витрат на проведення експортної операції У таблиці 3.1 систематизовано витрати на проведення експортної операції. Таблиця 3.1 Калькуляція витрат на проведення експортної операції ТОВ «Гаврилівські курчата» . . . ВИСНОВОК Виконавши дану курсову роботу та зробивши певні розрахунки, можна зробити такі висновки. На даний час м’ясо птиці користується найбільшим попитом як серед виробників, так і серед споживачів. Це пояснюється розвитком технологій виробництва, порівняно низькою ціною реалізації, а також розвитком світового ринку в умовах глобалізації. В подальшому, ринок м’яса птиці має найбільші перспективи для розвитку і за прогнозами Організації світового економічного співробітництва і розвитку (OECD) та Продовольчої і сільськогосподарської організації ООН (FAO) буде зміцнювати свої позиції на світовому ринку м’яса, а співвідношення ціни та якості продукції призведе до значного збільшення частки м’яса птиці в загальній структурі світового споживання м’яса. Показники ефективності зовнішньоторговельної операції доцільно розрахувати перед укладанням зовнішньоторговельних угод, при плануванні зовнішньоторговельної діяльності, а також з метою оцінки ефективності експортно операцій за попередній період. І вже на основі цього розробити ефективні шляхи діяльності підприємства в майбутньому. Розглянувши ефективність зовнішньоекономічної операції, можна з упевненістю ствердити, що дана експортна операція є досить прибутковою для підприємства, чистий прибуток становитиме 1273200.4 грн., а економічна ефективність становитиме 50.9% - що свідчить про отримання дуже високого прибутку від даної операції. Перспективи експорту мяса птиці з України до країн ЄС досить великі, особливо в умовах низької купівельної спроможності вітчизняних споживачів. Отже, дану діяльність необхідно розвивати