0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Організація імпортних операцій підприємства (ID:255311)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 35
Рік виконання: 2018
Вартість: 290
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП………………………………………………………………………………..3 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПІДПРИЄМСТВА…………………….......5 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА……………………………………………………………….....12 3. ОБҐРУНТУВАННЯ ДОЦІЛЬНОСТІ ЗДІЙСНЕННЯ АЛЬТЕРНАТИВНОЇ ОПЕРАЦІЇ ІМПОРТУ ЗА ПРОФІЛЕМ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА…….17 4. АЛГОРИТМ ОРГАНІЗАЦІЇ ЗОВНІШНЬОТОРГІВЕЛЬНОЇ ОПЕРАЦІЇ…....27 5. ПРОГНОЗНА ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ЗАПРОПОНОВАНОЇ ЗОВНІШНЬОТОРГОВЕЛЬНОЇ ОПЕРАЦІЇ………………………….…………..29 ВИСНОВКИ………………………………………………………………………...31 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ …….…………………………………...33 ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Зовнішньоекономічна діяльність підприємств набуває все більшого поширення по мірі розвитку процесів глобалізації. Об’єктивно склалося так, що деякі види товарів споживчого призначення та продуктів харчування просто неможливо виростити та виготовити в Україні (це, зокрема, цитрусові культури), тому імпортні операції займають стабільне місце у структурі міжнародних торгівельних відносин України. З огляду на це, тематика курсової роботи актуальна та своєчасна. Законодавчим базисом здійснення зовнішньоекономічних торгівельних операцій є Конституція України та Закон України «Про зовнішньоекономічну діяльність». Згідно з останнім, суть імпортних операцій полягає у закупівлі і ввезенні іноземних товарів для реалізації їх на внутрішньому ринку країни імпортера або виробничого споживання підприємством-імпортером. У міжнародній комерційній практиці дані операції здійснюються лише на комерційних засадах, на підставі укладання та виконання контракту купівлі-продажу. До імпортних операцій відносяться: - придбання товарно-матеріальних цінностей від іноземних постачальників на умовах комерційного кредиту; - ввезення товарно-матеріальних цінностей або отримання послуг в порядку бартерних угод; - ввезення товарів в рахунок централізованих імпортних закупок; - придбання товарно-матеріальних цінностей та послуг з оплатою готівкою; - отримання товарно-матеріальних цінностей та послуг в якості безоплатної допомоги. Метою курсової роботи є аналіз механізму здійснення імпортних операцій та інструменти удосконалення організації операцій з імпорту ТОВ «Голден Фрутс». Об’єктом дослідження є зовнішньоекономічна діяльність ТОВ «Голден Фрутс». Предметом курсової роботи є процес здійснення імпортної діяльності підприємства, зокрема механізм здійснення імпортних операцій. Завданнями курсової роботи є: - дослідити особливості діяльності та надати загальну характеристику ТОВ «Голден Фрутс»; - вивчити особливості зовнішньоекономічної діяльності ТОВ «Голден Фрутс»;. - обґрунтувати доцільність здійснення операції імпорту за профілем діяльності підприємства; - описати алгоритм організації операції імпорту; - здійснити прогнозну оцінку ефективності операції імпорту. Інформаційною базою дослідження є міжнародні та українські нормативно-правові акти, дані, опубліковані на сайтах міністерств України, іноземних підприємств та міжнародних статистичних комітетів, підручники, посібники та наукові роботи вчених, методичні матеріали, публікації періодичних видань, матеріали, надані підприємством ТОВ «Голден Фрутс». Для написання курсової роботи були використані такі методи, як описовий, статистичний, метод порівняння, елементи ретроспективного та перспективного аналізу, елементи екстраполяції, інтуїтивний метод та інші. . . . 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «Голден Фрутс» здійснює зовнішньоекономічну діяльність відповідно до свого статуту, зокрема імпорт готової продукції. Іноземними партнерами підприємства є такі країни, як Австрія, Польща, Коста-Ріка, Іспангія, Греція, Італія, Чілі, Туреччина, ПАР, Уругвай, Еквадолр, Єгипет, Аргентина. Для дослідження імпортної діяльності підприємства вирішено розглянути співпрацю з Еквадором, оскільки ця країна є лідером з постачання бананів в Україну. Так, за даними інформаційного агентства «Agravery», у 2017 році Еквадор мав 61% у сукупному імпорті бананів в Україну, на другому місці була Коста-Ріка (20%), а на третьому Колумбія (16%). Загалом, у 2017 році Україна збільшила імпорт бананів на 19,8% - до 238,3 тис.тон. У грошовому виразі імпорт збільшився на 5,3% і склав 140,6 млн. Банан – висока, іноді гігантська трава з товстим стеблом і суцвіттям, що нагадує величезну кисть. З цього суцвіття може розвинутися до 300 плодів, тому плодоносні банани потребують підпорах. Кисті трохи недозрілих бананів зрізають кривим ножем і покривають сухими банановим листям, щоб захистити від світла. Потім зв’язки розвішують на спеціальних рамах або тросах і доставляють до місця упаковки. ТОВ «Голден Фрутс» співпрацює з фірмою «Banana Exchange Del Ecuador S.A. Ecuaexban», що є одним з лідерів експорту бананів з Еквадору. Компанія має довготривалі стосунки з цією фірмою, починаючи з 2011 року. Також частину бананів ТОВ «Голден Фрутс» імпортує з Коста-Ріки, співпрацюючи з компанією «Bananera Muchachita» з 2013 року. На рис. 2.1 представлено структуру імпорту бананів у 2017 році. Рис.2.1 Структура імпорту бананів у 2017 році компанією «Голден Фрутс», тис.тон Відсутність аналогів в Україні та динаміка обсягів імпорту з 2006−2013 роки дає змогу констатувати, що звичайний попит внутрішнього ринку у цьому цих тропічних плодах у середньому оцінюється: на банани − у 250 тис. тонн, на цитрусові – 365 тис. тонн на рік. Натомість, у 2014−2015 роках відбулося суттєве скорочення імпорту цих товарів (бананів − на 42%, цитрусових – майже на 36%), навіть на фоні зниження на них митної вартості (банани − на 28%, цитрусові – на 18%) (рис.2.2). Рис.2.2 Динаміка обсягів імпорту бананів в Україну та їх зв'язок зі зміною реальних доходів населення Відновлення обсягів імпорту зафіксовано у 2016 році, коли обсяг поставок бананів порівняно із 2015 роком зріс на 32%, проте залишився на 23% нижче свого середнього рівня. По цитрусових ці показники складають 26% та 20% відповідно. Оскільки ТОВ «Голден Фрутс» постійно розвиває свою діяльність та збільшує кількість оптових складів по Україні, динаміка імпорту також має тенденцію до збільшення (рис.2.3). . . . 3. ОБҐРУНТУВАННЯ ДОЦІЛЬНОСТІ ЗДІЙСНЕННЯ АЛЬТЕРНАТИВНОЇ ОПЕРАЦІЇ ІМПОРТУ ЗА ПРОФІЛЕМ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА Метою даного аналізу є вибір найбільш вигідного і оптимального для бізнесу сегменту ринку, визначення країни-контрагента, з якою буде доцільно здійснювати визначений вид зовнішньоекономічної операції. Для вибору цільового ринку при здійсненні імпортної операції доцільно було б обрати такі країни, як Еквадор, Коста-Ріка і Колумбія, оскільки це світові лідери з постачання бананів. Таблиця 3.1. Обґрунтування вибору цільового ринку при здійсненні імпортної операції . . . У таблиці 3.3. наведені конкурентні матеріали для визначення ціни контракту. I. Додаткова інформація для проведення розрахунків: 1. Курси валюти на дату складання конкурентного листа: 1 $ = 26,3 грн 2. Знижка на вторгування складає 5%. 3. Термін поставки – 21 день. 4. Індекси цін наведені за даними європейської статистики: Транспортні та інші витрати: • витрати на навантаження та розвантаження – 1,5% ціни; • витрати на транспортування складають 8% ціни; 5. Витрати на митне очищення товару на експорт – 3% вартості контракту. II. Приводити ціни конкурентних матеріалів до єдиної валюти немає необхідності, оскільки усі пропозиції представлені у валюті USD. III. Розрахунок сумарної поправки на комерційні умови передбачає визначення: - поправки на інфляцію (приведення за терміном угоди) (К1); - поправки на базисні умови поставки (К2); - поправки на умови платежів (К3); - поправки на кількість (К4); - поправки на вторгування (К5); - поправки на вторгування (К6). Сумарна поправка на комерційні умови розраховується шляхом додавання всіх зазначених поправок. 2. Поправка на базисні умови поставки.