0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Планування рекламної діяльності на закордонних ринках (ID:26120)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 67
Рік виконання: 2012
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ЗАКОРДОННИХ РИНКАХ 5 1.1 Реклама в системі міжнародної маркетингової комунікації 5 1.2. Підходи до планування рекламної діяльності підприємства 13 1.3. Характеристика методів оцінки ефективності реклами 18 РОЗДІЛ 2. ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ І ШЛЯХИ ОПТИМІЗАЦІЇ ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «І-КЕМ» ПРИ ЗДІЙСНЕННІ ЗЕД 23 2.1 Організаційна структура та господарська характеристика підприємства ТОВ «І-КЕМ 23 2.2 Оцінка реалізації продукції підприємства на зовнішніх ринках 27 2.3 Аналіз планування рекламної діяльності ТОВ «І-КЕМ» на закордонних ринках 29 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ЗАКОРДОННИХ РИНКАХ 33 3.1 Оцінка ефективності рекламної діяльності від участі ТОВ «І-КЕМ» в міжнародних виставках-ярмарках 33 3.2 Оптимізація стратегічного планування розподілу бюджету між рекламними носіями 43 ВИСНОВКИ 49 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 52 ДОДАТКИ 55
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову