0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

«БЕНЧМАРКІНГ ЯК СТРАТЕГІЯ МІЖНАРОДНОЇ ЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ» (ID:261222)

Тип роботи: магістерська
Сторінок: 43
Рік виконання: 2018
Вартість: 700
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Вступ ……………………………………………………………………… 3 РОЗДІЛ 1. Теоретичні аспекти застосування бенчмаркінгу як стратегії міжнародної економічної діяльності…………………………….. 5 1.1. Бенчмаркінг: історія розвитку та суть категорії………………... 5 1.2. Технологія здійснення бенчмаркінгу: особливості та правила здійснення…………………………………………………………. 14 РОЗДІЛ 2. Аналіз практичної реалізації бенчмаркінгу як стратегії міжнародної економічної діяльності……………………………. 22 2.1. Організаційно-економічна характеристика діяльності підприємства……………………………………………………… 22 2.2. Оцінка діяльності підприємства на основі бенчмаркінгу з урахуванням фактору сукупного ризику………………………... 30 РОЗДІЛ 3. Розроблення стартап-проекту вдосконалення системи бенчмаркінгу на підприємстві ……………………………… 35 3.1. Обґрунтування можливостей впровадження стартап-проекту на товаристві з обмеженою відповідальністю «Літинський молочний завод»……………………………………………. 35 3.2. Аналіз ринкових можливостей запуску стартап-проекту……… 37 Висновки та пропозиції………………………………….................................... 42 Список використаних джерел…………………………………………………. 51 Додатки………………………………………………………………………….. 60 + ДОДАМ ЗВІТНОСТІ, СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ТА ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову