0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Умови та чинники виникнення концепції міжнародного маркетингу (ID:27660)

Тип роботи: реферат
Сторінок: 24
Рік виконання: 2009
Вартість: 15
Купити цю роботу
Зміст
1. Сутність концепції міжнародного маркетингу 2. Виникнення концепції міжнародного маркетингу Список використаної літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову