Зміст
Вступ
1. Аналітична маркетингова оцінка ринку м’яса
1.1 Аналіз світового ринку м’яса
1.2 Аналіз українського ринку м’яса
2. Правове обґрунтування можливості здійснення даної зовнішньоекономічної угоди
2.1 Законодавча база
2.2 Нормативно-правові умови здійснення даного проекту
3. Зовнішньоекономічний контракт
4. Оцінка ефективності запропонованого проекту
Висновки
Список використаних літературних джерел
В умовах існуючої економічної ситуації з скороченням виробництва мяса необхідно:
• відновити спеціалізовані комплекси, особливо свиновідгодівельні та птахівничі, інтегрувати їх з переробними підприємствами та підприємствами із виробництва кормів;
• запроваджувати дієвіший взаємозв'язок господарств суспільного сектора з підсобними господарствами населення з питань реалізації молодняку худоби та птиці населенню, вирощування та реалізації молодняку господарствами суспільного сектора;
• часткове забезпечення підсобних господарств кормами;
• розширення мережі фірмових магазинів, палаток, кіосків, автомагазинів;
• виробникам продукції відслідковувати ціни за різними каналами реалізації з декількох джерел інформації та розширювати канали збуту.
У системі заходів щодо стабілізації галузі головним завданням на найближчі роки повинно бути припинення зменшення поголів'я і відновлення якісних показників у галузі рівня 1990 р.: продуктивності поголів'я, реалізаційної маси молодняку та виходу приплоду. При обмеженому контингенті молодняку треба забезпечити інтенсивні його вирощування та відгодівлю і реалізацію високими ваговими категоріями. Цю проблему можна вирішити лише на основі повноцінної годівлі та нормальних умов утримання худоби. З цією метою доцільно також встановити надбавки до закупівельних цін на молодняк великої рогатої худоби, що продається переробним підприємствам живою масою 350 і більше кілограмів.
Економічна стабілізація в галузі практично неможлива без істотного здешевлення виробництва яловичини за рахунок використання внутрішніх резервів господарств, насамперед підвищення продуктивності худоби. Тому продуктивність худоби була і залишається одним з найважливіших факторів формування економічної ситуації в галузі. Бюджет не здатний підтримати здавальну ціну на яловичину при продуктивності худоби, яка склалася в останні роки.
Отже, проаналізувавши тенденції імпорту м’яса, можна зробити висновок, що митно-тарифна політика України повинна базуватися на таких принципах:
– єдності та системного підходу. Тобто застосування митно-тарифних заходів має здійснюватися в рамках визначеної зовнішньоторговельної політики. Конкретні ставки імпортного мита повинні встановлюватися за єдиною методикою. Системний підхід передбачає ескалацію та раціоналізацію національного митного тарифу;
– застосування тимчасового ефективного протекціонізму. Протекційні заходи можуть запроваджуватись як виняток. Вони повинні мати тимчасовий характер і застосовуватися лише в тих галузях, в яких країна володіє порівняльними перевагами. У такому випадку необхідно зберігати внутрішню конкуренцію;
– уніфікації національного законодавства, що регламентує митно-тарифне оподаткування, з міжнародними стандартами. Цей принцип означає не тільки приведення законодавчих актів у відповідність до загальноприйнятих у світі норм, а й виконання взятих на себе державою зобов’язань щодо інших країн чи міжнародних торговельних організацій, а також урахування рівня митного оподаткування в інших країнах при побудові національного митного тарифу;
– ефективного застосування особливих видів мита;
– зваженого підходу до надання митно-тарифних пільг.
Перелік табличного і графічного матеріалу:
Таблиця 1.1
Основні показники виробництва мяса яловичини в світі
Рис.1.1 Основні показники виробництва яловичини в світі
Таблиця 1.2
Основні показники споживання мяса яловичини в світі
Рис.1.2 Динаміка споживання яловичини в світі
Таблиця 1.3
Основні показники імпорту мяса яловичини в світі
Рис.1.3 Динаміка імпорту мяса яловичини в світі
Таблиця 1.4
Основні показники експорту мяса яловичини в світі
Рис.1.4 Динаміка експорту яловичини в світі
Таблиця 1.5
Основні показники виробництва мяса свинини в світі
Рис.1.5 Динаміка виробництва мяса свинини в світі
Таблиця 1.6
Основні показники споживання мяса свинини в світі
Рис.1.6 Динаміка споживання мяса свинини в світі
Таблиця 1.7
Основні показники імпорту мяса свинини в світі
Рис.1.7 Динаміка імпорту мяса свинини в світі
Таблиця 1.8
Основні показники експорту мяса свинини в світі
Рис.1.8 Динаміка експорту мяса свинини в світі
Таблиця 1.9
Основні показники виробництва курятини в світі
Рис.1.9 Динаміка виробництва курятини в світі
Таблиця 1.10
Основні показники споживання курятини в світі
Рис.1.10 Динаміка споживання курятини в світі
Таблиця 1.11
Основні показники імпорту курятини в світі
Рис.1.11 Динаміка імпорту курятини в світі
Таблиця 1.12
Основні показники експорту курятини в світі
Рис.1.12 Динаміка експорту курятини в світі
Таблиця 1.13
Баланс ринку мяса України
Таблиця 1.14
Обсяги поголівя тварин
Рис.1.13 Динаміка виробництва мяса за категоріями господарств
Рис.1.14 Динаміка цін на мясопродукцію
Рис.1.15. Динаміка споживчих цін на мясо