0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Місце України у діяльності міжнародних виставок та ярмарок (ID:325264)

Тип роботи: реферат
Сторінок: 26
Рік виконання: 2015
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 1. Сутність та призначення міжнародних виставок та ярмарок 4 2. Міжнародна виставкова діяльність: еволюція та сучасний стан 9 3. Міжнародна виставкова діяльність в Україні: сучасний стан та перспективи розвитку 12 ВИСНОВКИ 17 ДОДАТКИ 18 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 25
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Постанова Кабінету Міністрів України «Про вдосконалення виставково-ярмаркової діяльності в Україні» тлумачить виставки як захід, пов'язаний з демонстрацією продукції, товарів та послуг, який сприяє просуванню їх на внутрішній та зовнішній ринок з урахуванням його кон'юнктури, створенню умов для проведення ділових переговорів з метою укладення договорів про постачання або протоколів про наміри, утворення спільних підприємств, отримання інвестицій. ..... Відмінності між виставками та ярмарками полягають у такому: • основним призначенням виставки є демонстрація досягнень, а ярмарку — укладання торговельних угод, хоча в останні десятиріччя в зв’язку з динамізацією конкурентного середовища представлення на ярмарках стандартних, добре відомих товарів стає неефективним, а тому ці два заходи найчастіше поєднуються у виставку-ярмарок; • головною метою ярмарку є укладання прямих торговельних угод по зразках продукції, а виставки — розповсюдження інформації з кінцевою метою стимулювання продажів за зразками; • звичайною практикою міжнародних виставок є здійснення продажів кінцевим споживачам, а ярмарків – здійснення продажів тільки проміжним ланкам (промисловість, оптова та роздрібна мережа) [17, 370]. Наочно відмінності між ярмарками та виставками можна зобразити у табл. 1.2 [4, c. 44]. Таблиця 1.2 ....... Важливу роль у розвитку виставкової діяльності відіграє Виставкова Федерація України (ВФУ), яка була створена в 1997 році. Сьогодні це єдина громадська організація в Україні, котра об’єднує понад 60 провідних організаторів виставок, виставкових центрів і спеціалізованих компаній та має за мету: сприяння розвитку виставкової діяльності у країні, захист законних прав членів Федерації, лобіювання щодо дотримання їх соціальних, економічних, творчих та інших спільних інтересів. Вагомою подією для України стосовно розвитку цієї сфери діяльності є вступ ВФУ до Всесвітньої асоціації виставкової індустрії (UFI), що свідчить про міжнародне визнання українського виставкового бізнесу і відкриває доступ до новітніх методик та інформації, які існують сьогодні на світовому виставковому ринку [1, c.77]. Досліджуючи виставково-ярмарковий бізнес в Україні, варто зауважити, що на сучасному етапі становлення та розвитку, важко відстежувати його динаміку у цифрах, оскільки він все ще залишається непрозорим. А в сучасних економічно та політично нестабільних умовах, показники постійно змінюються. Внаслідок цього, відслідкувати ці зміни в цій галузі неможливо, через обмежений доступ до статистичної інформації [9, c. 105]. Попри це, останніми роками виставкова галузь в Україні розвивалася досить динамічно. Найбільш активними центрами виставкової діяльності є Київ та Київська область, Одеса, Вінниця, Житомир, Запоріжжя, Дніпропетровськ, Харків, Полтава та Суми (додаток Б). Основні організатори виставок в Києві: «Міжнародний виставковий центр», Експоцентр України, «Примус Україна», «Київський міжнародний контрактовий ярмарок», «Євроіндекс», «Авто-експо», Торгово-промислова палата України, «Прем’єр-Експо», «Зовнішекспобізнес», «Акко Інтернешнл». Основні регіональні організатори: Експоцентр «Метеор» у Дніпропетровську, «Гал-Експо» у Львові, «K.I.» у Харкові, «Центр виставкових технологій» і «Судноплавство Медіа Центр» в Одесі [14]. .......