0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Розробка стратегії інтернаціоналізації при виході ТОВ «Керамія» на зовнішній ринок (ID:33568)

Тип роботи: дипломна
Сторінок: 104
Рік виконання: 2012
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СТРАТЕГІЇ ІНТЕРНАЦІОНАЛІЗАЦІЇ 1.1. Аналіз змістовного навантаження стратегії інтернаціоналізації підприємства 1.2. Систематизація підходів до вибору зарубіжних ринків в межах стратегії інтернаціоналізації підприємств 1.3. Роль та місце стратегії інтернаціонального маркетингу в межах стратегії інтернаціоналізації підприємств РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ЕКОНОМІЧНИХ СКЛАДОВИХ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ІНТЕРНАЦІОНАЛІЗАЦІЇ НА ТОВ «КЕРАМІЯ» 2.1. Загальна характеристика діяльності ТОВ «Керамія» 2.2. Аналіз фінансового стану ТОВ «Керамія» 2.3. Оцінка конкурентних переваг ТОВ «Керамія» та визначення стратегічних альтернатив розвитку його зовнішньоекономічної діяльності 2.4. Аналіз зовнішньоекономічної діяльності ТОВ «Керамія» та її результативності РОЗДІЛ 3. ВДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЇ ІНТЕРНАЦІОНАЛІЗАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА ПРИ ВИХОДІ НА ЗАРУБІЖНИЙ РИНОК 3.1. Оцінка готовності ТОВ «Керамія» до посилення інтернаціоналізації бізнесу підприємства 3.2. Пропозиції щодо удосконалення стратегії інтернаціоналізації ТОВ «Керамія» та оцінка їх результативності ВИСНОВКИ ПРОПОЗИЦІЇ ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову