0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

РОЗВИТОК БІЗНЕС–СТРАТЕГІЇ МІЖНАРОДНОЇ КОМПАНІЇ (ID:533308)

Тип роботи: магістерська
Сторінок: 119
Рік виконання: 2021
Вартість: 3000
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП……………………………………………………………………………. 4 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТКУ БІЗНЕС-СТРАТЕГІЇ МІЖНАРОДНОЇ КОМПАНІЇ…………….……………. 8 1.1. Сутність стратегії, її роль у процесі діяльності підприємства…………… 8 1.2. Методичні підходи до оцінювання стратегічного управління страховою діяльністю підприємства ……………………………………………………….. 19 1.3. Вплив євроінтеграції на стратегічне управління страховою діяльністю вітчизняних підприємств……………………………………….……………….. 25 Висновки до розділу 1……………………………………………………….….. 34 РОЗДІЛ 2. ОЦІНКА ПОТЕНЦІЙНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ ПРАТ «СК «УКРАЇНСЬКА СТРАХОВА ГРУПА» ДЛЯ РОЗВИТКУ …………………… 35 2.1. Загальна характеристика діяльності підприємства………………….……. 35 2.2. Моніторинг середовища функціонування підприємства…………….…… 51 2.3. Визначення потенціалу розвитку підприємства………………………...... 64 Висновки до розділу 2…………………………………………………………… 74 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ РОЗРОБКИ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПРАТ «СК «УКРАЇНСЬКА СТРАХОВА ГРУПА»……. 76 3.1. Проблематика стратегічного управління страховою діяльністю підприємства……………………………………………………………………… 76 3.2. Пропозиції щодо розробки стратегії розвитку ПрАТ «СК «Українська страхова група»…………………………………………………………………. 88 3.3 Економіко-математичне моделювання оцінки ризику стратегічної діяльності ПрАТ «СК «Українська страхова група»………………………….. 98 Висновки до розділу 3……………………………………………………………. 103 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ..………………………………………………….. 104 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ЛІТЕРАТУРНИХ ДЖЕРЕЛ……………........... 107 ДОДАТКИ………………………………………………………………………… 115
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТКУ БІЗНЕС-СТРАТЕГІЇ МІЖНАРОДНОЇ КОМПАНІЇ 1.1. Сутність стратегії, її роль у процесі діяльності підприємства Стабільний довготривалий розвиток підприємства можливий лише за умови визначення чітких довгострокових цілей і розробки конкретних шляхів їх досягнення. Добре продумана стратегія, на основі якої менеджмент підприємства буде здійснювати управління її діяльністю, дозволить йому не тільки активно розвиватись, а й забезпечить важливі довготривалі конкурентні переваги, а оскільки в Україні відбувся перехід до ринкової економіки, що зумовило збільшення кількості підприємств у всіх галузях народного господарства, питання розробки стратегії є надзвичайно актуальним. За твердженням Л. С. Селівертвої, стратегія – це генеральна комплексна програма дій, що визначає пріоритетні для підприємства проблеми, його місію, головні цілі і розподіл ресурсів для їх досягнення. Вона формулює цілі та способи їх досягнення так, щоб вказати підприємству певний напрямок розвитку [69]. За своїм змістом стратегія є довгостроковим плановим документом, результатом стратегічного планування. Основою стратегії складає глибокий аналіз існуючих тенденцій, загроз і можливостей у зовнішньому оточенні організації, всебічний прогноз його майбутнього стану, передусім науково–технічного прогресу. Він повинен дозволити сформулювати сукупність альтернативних цілей у різних сферах діяльності підприємства. Для чіткого формулювання стратегії підприємства проводять аналіз внутрішнього і зовнішнього середовища. Від глибини та якості проведеного аналізу залежить виявлення проблем та знаходження резервів для розвитку. Найбільш доцільно проводити аналіз за методом SWOT, тобто виявленням внутрішніх сильних і слабких сторін підприємства, а також зовнішніх можливостей та загроз діяльності спілки. У зв’язку із цим випливає, що стратегія повинна бути розроблена достатньо гнучкою, щоб при необхідності можна було здійснити модифікацію і переорієнтування підприємства. Загальну стратегію варто розглядати як програму, що спрямовує діяльність фірми протягом тривалого періоду часу, даючи собі звіт про те, що конфліктна і постійно ділова і соціальна обстановка робить коригування неминучими. Люди вже тривалий час вивчають і аналізують стратегію як явище та інструмент розв'язання їхніх проблем, тому що вони хочуть знати, що їм робити завтра, післязавтра, в довгостроковій перспективі, як, хоча б частково, керувати процесами, що відбуваються на підприємстві та навколо нього. Щоб розв'язати цю проблему, теорія й практика менеджменту створили стратегічне управління. Сутність стратегічного управління можна розкрити, застосувавши різні підходи до характеристики його складових. Визначення «стратегії як результату» пов'язано з ототожненням мети та стратегії і зумовлено необхідністю встановлення конкретних орієнтирів для здійснення стратегічної діяльності. У цьому контексті розрізняють різні підходи. Найчастіше стратегію ототожнюють з позицією на ринках, із заходами, що дають змогу зміцнити конкурентну позицію та збільшити частку на «своїх ринках», вести боротьбу за завоювання нових ринків та ін. За більш широким визначенням стратегія — це конкретизована у певних показниках позиція в середовищі, яку займає підприємство, це — своєрідний погляд на внутрішнє і зовнішнє середовище і спроба знайти шляхи ефективного пристосування до зовнішніх, неконтрольованих фірм факторів, а також проведення необхідних змін елементів та їхніх комбінацій внутрішнього середовища.